امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 28th, 2014 10:33 | کد خبر : 6236 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سالانه 2 هزار و 500 نفر در مراکز فنی و حرفه‌ای پارس‌آباد آموزش می بینند

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای پارس‌آباد گفت: سالانه حدود دو هزار و 500 نفر در 12 کارگاه آموزش ثابت، روستاییان، صنایع و اصناف آموزش‌های مهارتی در پارس‌آباد آموزش می‌بینند.

4555

اسماعیل کیانی امروز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار مغانه، اظهار داشت: از سال 75 با 9 کارگاه آموزشی جوشکاری، مکانیک، تراکتور، تیلر، تراشکاری، برق صنعتی، ورق‌کاری، نقشه‌کشی و اتومکانیک مرکز فنی و حرفه‌ای پارس‌آباد فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در این کارگاه‌ها با 12 کارگاه آموزشی ثابت و 15 کارگاه سیار به علاقمندان آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

این مسئول افزود: در مراکز ثابت، رشته‌های فنی به صورت دایمی و مستمر به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود و در آموزش روستاییان نیز اکثر رشته‌ها شامل کشاورزی و صنایع وابسته است.

وی تصریح کرد: در این زمینه رشته‌هایی در کشت و صنعت مغان با توجه به وجود امکانات و تجهیزات دایر شده و آموزش با اولویت کارآموزان و جوانان فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌ها اجرایی شده تا شاهد ارتقای مهارت‌ها در این حوزه باشیم.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای پارس‌آباد در خصوص آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در حوزه مکانیک بیان داشت: برق صنعتی درجه دو، جوشکاری، تراشکاری و ورق‌کاری در این حوزه به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود که اغلب افراد آموزش‌دیده موفق به اخذ دیپلم فنی و حرفه‌ای شده اند.

 

اخبار مرتبط

نظرات