امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 19th, 2015 12:44 | کد خبر : 11547 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سالانه ۱۰نفر در آب های استان اردبیل غرق می شوند/استقرار سه نفر غواص در پارس آبادمغان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: متوسط تعداد سالانه افراد غرق شده در این استان به ۱۰ نفر رسیده است.

به گزارش مغانه، بهرام غیبی روز سه شنبه در نشستی با فرماندار پارس آباد با اشاره به اتفاقات اخیر غرق شدگی در کانال های آبیاری افزود: افزایش میزان غرق شدگی در استان اتخاذ تدابیر ویژه برای مواجهه با این حوادث را ضروری کرده است.

وی گفت: در روزهای اخیر ۱۰ نفر برای آموزش دوره غواصی به کیش اعزام شده اند که سه نفر آنها در پارس آباد مستقر شده و سرعت خدمات دهی به مصدومان حادثه دیده را افزایش خواهند داد.

مهدی احمدی فرماندار پارس آباد نیز در این نشست با اشاره به غرق شدگی های اخیر در کانال های آبیاری و رود ارس خواستار تربیت و آموزش غواص ویژه برای این شهرستان شد.

وی با بیان این که کارکنان و داوطلبان هلال احمر از جان خود مایه می گذارند تا حادثه دیدگان را در شرایط بحرانی و سخت نجات دهند افزود: فعالیت این قشر ایثارگر در جاده ها موجب احساس امنیت خاطر و آرامش در مردم می شود که نیاز به توجه ویژه به این سازمان و اهداف انسان دوستانه آن لازم است.

او هزینه کردن در هلال احمر را سرمایه گذاری برای آینده دانست و خواستار تکمیل پایگاه امداد و نجات بران و تجهیز و آموزش غواصان و نیرو های ویژه و توجه خاص به شهرستان پارس آباد به عنوان دومین شهر بزرگ استان شد.

اخبار مرتبط

نظرات

اوجاقي اسلام

خدا رحمتشان کند اونها ازبی احتیاطی خودشان به رحمت خدا رفتن ولی هرسال بیش ازهزاران نفردرجاده اردبیل وبارساباد کشته میشن…!؟