امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 2nd, 2014 10:31 | کد خبر : 3230 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سالانه حدود یک میلیون تن محصول کشاورزی در پارس آبادمغان تولید می شود

فرماندار پارس آباد گفت: سالانه به طور متوسط حدود یک میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی به ارزش تقریبی هفت هزار و 500میلیارد ریال در این شهرستان استخصال می شود. به گزارش مغانه، ولی کریمی در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی پارس آباد افزود: در 11ماه گذشته 220طرح توسعه کشاورزی بانکی به تصویب رسیده […]

فرماندار پارس آباد گفت: سالانه به طور متوسط حدود یک میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی به ارزش تقریبی هفت هزار و 500میلیارد ریال در این شهرستان استخصال می شود.

به گزارش مغانه، ولی کریمی در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی پارس آباد افزود: در 11ماه گذشته 220طرح توسعه کشاورزی بانکی به تصویب رسیده که با اجرای آنها، برای 370نفر از جویندگان کار در این منطقه شغل ایجاد شده است.
وی، اضافه کرد: در سال جاری 140میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های توسعه کشاورزی پرداخت شده است.
وی، با بیان اینکه پارس آباد مغان حدود 66هزار هکتار اراضی زراعی مرغوب دارد، گفت: در این شهرستان بیش از 30نوع محصول کشاورزی تولید و به مناطق مختلف کشور ارسال می شود.
کریمی با اعلام اینکه پارس آباد به عنوان یکی از قطب های کشاورزی کشور به حساب می آید، بر ضرورت توجه بیش از پیش به بخش کشاورزی و حمایت جدی از زارعان و سرمایه گذاران این بخش تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات