امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 10th, 2016 5:30 | کد خبر : 16666 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سارقان حرفه ای قطعات خودرو در پارس آباد به دام افتادند

فرمانده انتظامی پارس آباد از دستگیری سارقان حرفه ای قطعات و لوازم خودرو در این شهرستان مرزی خبرداد.

سرهنگ پاسدار حسین بهمنی شامگاه چهارشنبه به خبرنگار مغانه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در روزهای اخیر،عوامل پلیس آگاهی منطقه با اجرای طرح های پیشگیرانه، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح، کنترل صنوف، فعال سازی منابع و انجام کارهای اطلاعاتی، در عملیاتی ویژه موفق به دستگیری دو نفر از سارقان حرفه ای قطعات خودرو به هویت های معلوم و کشف اموال مسروقه شدند.

وی اضافه کرد: دستگیرشدگان که از سارقان سابقه هستند در بازجویایی اولیه به ۲۰فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در منطقه و فروش اموال سرقت شده به تعدادی مالخر اعتراف کردند.

وی ارزش اموال سرقتی کشف شده را حدود ۱۲۰میلیون ریال ذکر و بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار وثیقه به میزان ۱۰میلیارد ریال روانه زندان شدند.

بهمنی با قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک و ضروری در زمینه های مختلف از جمله سرقت، قاچاق کالا ، مواد مخدر، نزاع و درگیری، شرارت، تصادفات و وقایع مهم انتظامی ، موضوع را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

کلمات کلیدی: , , ,

نظرات

رفتاری

باعرض خسته نباشید، سه سال پیش ای سی یو ماشین ما رو هم به سرقت بردند که بچه های آگاهی بعد از پیگری سارقان را به دام انداختن ، ولی ما هنوز بعد از این همه مدت ما به قطعه دزدیده شده نرسیدیم.؟

حامداصغری

از زحمات شبانه برادران نیروی انتظامی و آگاهی مخصوصا رئیس آگاهی سروان احدی کمال تشکر را داریم