- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

ساختمان مدیریت بحران پارس آباد هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش مغانه، احمد داداشی روز یکشنبه در بازدید فرماندار و تنی چند از اعضای شورای شهر پارس آباد از طرح احداث ساختمان مدیریت بحران این شهرستان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۷هزار متر مربع و زیربنای یک هزارو۳۵۰متر مربع احداث می شود و هم اکنون ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: برای ساخت و تجهیز این سالن چند منظوره ۱۱میلیارد ریال پیش بینی شده که از این رقم سه میلیارد ریال صرف خرید و تامین تجهیزات می شود.

وی با بیان اینکه ساختمان مدیریت بحران پارس آباد با هدف هدایت عملیات امداد و نجات و کمک رسانی به آسیب دیدگان حوادث و سوانح طبیعی و استقرار مسوولان عضو شورای مدیریت بحران در مواقع بحرانی در این محلف احداث می شود، ادامه داد: باتکمیل، تجهیز و بهره برداری از این سالن، فرایند مدیریت و کنترل بحران ها با سرعت، دقت و انسجام بهتری پیگیری شده و در نتیجه خسارات ، زیان ها و تلفات ناشی از بلایای طبیعی به حداقل خواهد رسید.

فرماندار پارس آباد نیز بر ضرورت تسریع در تکمیل و تجهیز ساختمان مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: احداث این ساختمان از نیازهای اساسی و جدی این شهرستان مرزی است.

مهدی احمدی با بیان اینکه از مجموع ۴۳حادثه طبیعی حدود ۳۴سانحه در ایران اتفاق می افتد و حدود ۹۰درصد جغرافیای کشورمان روی کمربند زلزله قرار دارد، بر ضرورت حفظ و ارتقاء آمادگی دستگاه ها برای شرایط بحرانی و اضطراری و رویارویی با حوادث غیر مترقبه و قهری تاکید کرد.

وی با قدردانی از تلاش شهردار و اعضای شورای شهر در احداث این سالن، اضافه کرد: با اتمام عملیات ساخت، باید بلافاصله نسبت به تجهیز آن به اقلام و امکانات امداد و نجات و دیگر وسایل مورد نیاز در شرایط بحرانی اقدام شود.

۱ ۲ ۲-۰۱۷

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "ساختمان مدیریت بحران پارس آباد هفته دولت افتتاح می شود"

#1 Comment By درد دل یک شهروند On 2015/07/26 @ 11:53 ق.ظ

جناب آقای احمدی آیا تشکیلات مدیریت بحران پارس آباد هم صوری خواهد بود ؟ آیا با جذب دو سه نفر و یا جذب یک نفر از آموزش و پرورش چارت سازمانی آن بسته خواهد شد ؟ آیا دستگاههای دولتی مقابله با بحران زیر نظر این مدیریت در مواقع بحران عمل خواهند کرد ؟ آیا نیروی انسانی این تشکیلات را نخبگان دانش آموخته تشکیل خواهند داد ؟ آیا اعتباراتی را جهت اجرای زیر ساخت های برای مقابله با بحران در اختیار خواهند داشت ؟ …