امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 1st, 2016 1:28 | کد خبر : 18231 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

زیرساخت های فرودگاه پارس آباد تا سه ماه آینده تکمیل می شود

فرماندار پارس آباد از تکمیل و آماده سازی زیرساخت های فرودگاه این شهرستان تا سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت طرح های توسعه ای فرودگاه پارس آباد افزود: با اجرای سه لایه آسفالت، تعریض ۱۶متری و ارتقای مقاومت باند، امکان برقراری پرواز و نشست و برخاست هواپیمای فوکر ۱۰۰و ایرباس از این فرودگاه میسر خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت بازگشایی فرودگاه این شهرستان و نقش تاثیرگذار آن در عمران و پیشرفت منطقه و استان، اضافه کرد: در بهسازی و توسعه فرودگاه پارس آباد که قدیمی ترین فرودگاه استان اردبیل محسوب می شود استانداردها و شاخص های مورد انتظار رعایت می شود.

وی از تامین سه هزار تن قیر برای توسعه باند فرودگاه پارس آباد خبر داد و نسبت به بهسازی، تجهیز و گسترش سالن انتظار این فرودگاه تاکید کرد.

وی با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های شهرستان های مغان، اظهار کرد: فرودگاه پارس آباد با ایجاد پرواز و استقبال و حمایت خوب شهروندان و اطلاع رسانی مطلوب می تواند به یکی از فرودگاه های پررونق، کارآمد و پرتردد کشور تبدیل شود.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه طرح توسعه فرودگاه پارس آباد با شتاب خوبی در دست اجراست، گفت: برای انجام پرواز از این فرودگاه ، با ایرلاین های مختلف در حال مذاکره و رایزنی هستیم .

صمدی ازسرگیری فعالیت فرودگاه پارس آباد را از مطالبات و خواسته های اصلی مردم منطقه عنوان و بیان کرد: تلاش ما این است که این فرودگاه هرچه سریعتر بازگشایی شده و مردم از خدمات آن بهره مند شوند.

فرودگاه پارس آبادمغان در سال ۱۳۵۲ تاسیس و در سال ۱۳۸۱ از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان منفک و تحویل شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور شد.

photo_2016-06-01_17-54-40

اخبار مرتبط

نظرات