امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 7th, 2016 8:19 | کد خبر : 15965 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

زیرساخت ناحیه صنعتی پارس آباد به پایان رسید

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از اتمام زیرساخت های ناحیه صنعتی شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش مغانه، ابراهیم فریدی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار پارس آباد(مغان) گفت: زیرساخت های این ناحیه صنعتی به مساحت ۱۰۰ هکتار با اعتبار بیش از ۲۹ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.
وی افزود: زمین های ناحیه صنعتی پارس آباد آماده واگذاری به سرمایه گذاران است و در این میان تعاونی های این شهرستان مرزی و برای طرح توسعه روستایی با مشارکت خود روستاها مورد حمایت قرار می گیرند.
میرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: به منظور پشتیبانی از آنها تسهیلات با درصد صفر در نظر گرفته شده است.
فرماندار پارس اباد نیز گفت: برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و صنایع تبدیلی در این ناحیه صنعتی و روستاهای تابعه پارس آباد زمین با شرایط ویژه واگذار و تسهیلات مورد نیاز برای احداث واحد تامین می شود.
مهدی احمدی افزود: اولویت های سرمایه گذاری لبنیات، پلاستیک، فرش و آبزی پروری و بسته بندی انواع محصولات کشاورزی و دامی است.
وی با تشریح موقعیت ژئوپلتیکی شهرستان و ظرفیت های کشاورزی و دامپروری پارس آباد بیان کرد: از این منظر پارس آباد جایگاه ویژه ای در استان و کشور دارد و هم اکنون بیش از ۵۰ واحد تولیدی پنیر به صورت سنتی فعالیت داشته و تولیدهای آنها با نام شهرهای دیگر عرضه می شود.
فرماندار پارس آباد اضافه کرد: روزانه حدود ۵۰۰ تن شیر در دامپروری های صنعتی و سنتی دولتی و بخش خصوصی این شهرستان تولید می شود اما همچنان نیازمند سرمایه گذاری تعاونی ها و روستاییان برای توسعه روستایی و ساماندهی تولید کنندگان پنیر هستیم.

اخبار مرتبط

نظرات