امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 10th, 2014 4:50 | کد خبر : 5753 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

زن بیله سواری چهارقلو زائید

مادری در شهرستان بیله سوار مغان، در اولین زایمان خود در بیمارستان علوی اردبیل چهار قلو به دنیا آورد که هم اکنون حال تمامی نوزادان مساعد است.

IMG13554478

به گزارش مغانه، پدر و مادر این چهار قلو که در محله باباش این شهرستان زندگی می کنند، نام ابوالفضل را برای فرزند پسر و نام آیسن – آیسل – آی پارا را برای دخترانشان انتخاب کردند.

سجاد عبدی پدر این نوزادان، با بیان اینکه وزن بچه ها هنگام تولد یک کیلو و 800 گرم ،یک کیلو و 900 گرم و وزن دو نوزاد دیگر 2 کیلو گرم بود، افزود:این زایمان در بیمارستان علوی اردبیل و به صورت سزارین انجام شده است.
وی تولد این نوزادان را هدیه الهی از سوی خداوند متعال دانست گفت:خدا را شکر می کنم که چهار فرزند سالم به ما داد و با تمام وجود این نعمت را سپاس می گویم که اینک باید چشم انتظار تحقق وعده‌ها و کمک‌های مسئولان بود.
سیامک موسی پور رئیس اداره ثبت احوال بیله سوار نیز در این خصوص گفت: از زمان تاسیس اداره ثبت احوال بیله سوار این پدیده نادر بوده و برای اولین بار در این شهرستان مرزی مغان اتفاق افتاده است.
وی با آرزوی سلامتی و بهروزی برای این چهار قلوها افزود:درخصوص خطر کاهش جمعیت در کشورمان این یک پدیده استثنائی و موهبت الهی است که مادری توانسته فرزندانی چهارقلو به دنیا بیاورد

اخبار مرتبط

نظرات