- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

رونق تولیدات کشاورزی و دامداری مهم ترین مطالبه بیله سواری ها از دولت تدبیر و امید

به گزارش روز سه شنبه مغانه به نقل از فرمانداری بیله سوار ، آرام حلیم در نشستی با نصیری نماینده نهاد ریاست جمهوری در بیله سوار افزود: بیله سوار مغان از لحاظ تولیدات کشاورزی و دامداری دارای پتانسیل های بسیار قوی بوده و امیدواریم مسائل و مشکلات و کاستی های منطقه و خواسته های به حق مردم این شهرستان در جریان سفر کاروان دولت تدبیر و امید مورد توجه ویژه دولت قرار بگیرد.

وی گفت: این شهرستان در استقبال از نماینده رییس جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می برد.

وی اظهار کرد: مردم بیله سوار مردمی میهمان نواز و پاسبان این و آب و خاک بوده و تاریخ نشان داده که غیرت و شجاعت اهالی این مرز در پاسداری از تمامیت ارضی کشور در این نقطه از صفر مرزی چنان بالاست که مردم تا حد مرز شهادت رفته اند و با هوشیاری و تیز بینی و با کمک نیروهای بسیجی خانواده ها از مرز حفاظت و نگهبانی می کنند.

فرماندار بیله سوار مغان همچنین در نشست مشورتی با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش های تابعه با بیان سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به استان ولایتمدار اردبیل و سفر نماینده دولت تدبیر و امید به شهرستان بیله سوار گفت: در هفته مبارک دولت پنج پروژه به ارزش بیش از 190 میلیارد ریال در بیله سوار به بهره برداری خواهد رسید.

وی دستاوردهای سفر کاروان دولت تدبیر و امید را را بسیار با برکت و پرخیر دانست و افزود: در انقلاب اسلامی ایران همیشه شاهد هستیم که سفر دولتمردان و دلسوزان نظام مقدس و خدمتگزاران مردم به سراسر استان ها و شهرستانهای میهن عزیز اسلامی موجبات توسعه آبادانی آن منطقه شده و بی شک سفر کاروان دولت تدبیر و امید نیز به استان مان خالی از خیر و برکت نخواهد بود.

فرماندار بیله سوار اظهار کرد: مردم مطمئن باشند تمام مشکلات و خواسته های بحق منطقه به دقت کارشناسی شده و با سه امضای نماینده مجلس ، امام جمعه و فرماندار تدوین و تقدیم رییس جمهوری خواهد شد.

وی گفت: بهسازی راه های روستایی و آب شرب قشلاقات و روستاهای فاقد آب آشامیدنی از مهم ترین اولویت پیگیری فرمانداری خواهد بود.

شهرستان بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ایرنا