امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 23rd, 2017 6:41 | کد خبر : 22410 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

روسای شورای اسلامی پارس آباد، اصلاندوز، تازه کند و اسلام آباد انتخاب شدند+تصاویر

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای پارس آباد، اصلاندوز، تازه کند و اسلام آباد پس از برگزاری مراسم تحلیف در جلسه ای رسمی با برگزاری انتخابات، هیأت رئیسه این شوراها را برای سال اول فعالیت انتخاب کردند.

به گزارش مغانه آنلاین، در این آیین که عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد، پس از انجام آئین تحلیف توسط اعضای شورای شهرهای یاد شده، با برگزاری انتخابات رسمی، هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرستان پارس آباد با حضور همه منتخبین به تفکیک شهرهای این شهر به شرح زیر انتخاب شدند.

در مراسم انتخاب هیات رئیسه شورای شهر پارس‌آباد، خانش عیوض زاده با ۴ رای رئیس شورا، محمدرضا شیرپور با ۵ رای نائب رئیس شورا، بهروز عبدالهی با ۵ رای خزانه‌دار، پویا مجرد با ۶ رای منشی شورا و نماینده شورا در شورای شهرستان و آقایان ساسان ورزند، کریم سربلند و هوشنگ نوروزی نیز به عنوان عضو شورا با انتخابات میان اعضای شورا شهر پارس‌آباد انتخاب شدند.

در انتخاب شورای شهر اصلاندوز، حجت الاسلام بابک اکبرپور با ۵ رای رئیس شورا، هادی عبدالله وند با ۳ رای نائب رئیس شورا و نماینده شورا در شورای عالی شهرستان، منوچهر علیزاده با ۳ رای خزانه‌دار، منصور منصوری با ۳ رای منشی و دبیر شورا و حسین پورمردان نیز به عنوان عضو شورا با انتخابات میان اعضای شورا شهر اصلاندوز انتخاب شدند.

در مراسم تحلیف و انتخاب شورای شهر تازه کند، حسین نمازی با ۵ رای رئیس شورا، حسین شیردل با ۳ رای نائب رئیس شورا، صادق فهیمی با ۳ رای خزانه‌دار، شاهرخ محمدزاده با ۳ رای منشی شورا و نماینده شورا در شورای عالی شهرستان به عنوان عضو شورا با انتخابات میان اعضای شورا شهر تازه کند انتخاب شدند.

در انتخابات شورای شهر اسلام آباد نیز، احمد گل سرخ با ۵ رای رئیس شورا، وکیل عشقی با ۵ رای نائب رئیس شورا، بهزاد عالیشانی با ۵ رای خزانه‌دار، فرزاد عمرانی با ۵ رای منشی شورا و نماینده شورا در شورای عالی شهرستان و بهمن حضرتی نیز به عنوان عضو شورا با انتخابات میان اعضای شورا شهر اسلام آباد انتخاب شدند.

 

اخبار مرتبط

نظرات