امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژوئن 23rd, 2017 4:15 | کد خبر : 21928 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

حمله موشکی سپاه به مقر داعش قدرت نظامی ایران را به جهانیان نشان داد

امام جمعه پارس آباد پارس آباد با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع و مقر داعش در دیر الزور سوریه افزود: این اقدام به عنوان افتخاری بزرگ برای نظام و انقلاب ، قدرت نظامی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

به گزاش مغانه آنلاین، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های نماز جمعه پارس آباد، با قدردانی از حضور پرشور و شعور آحاد مردم منطقه در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: روز قدس ، نماد مبارزه با استکبار و و سلطه گران جهانی و سمبل وحدت و انسجاد جهان اسلام است.

وی همچنین روز قدس را یادگار تظلم خواهی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) ذکر و بر ضرورت اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر مستکبران جهان تاکید کرد.

وی با اشاره فرارسیدن هفته قوه قضائیه و شخصیت والای شهید بهشتی اظهار کرد: شهید مظلوم بهشتی یک شخصیت جهانی و از مدافعان راستین انقلاب بود و امروز موفقیت قوه قضائیه مرهون خدمات و زحمات ماندگار این شخصیت والامقام است.

وی با انتقاد از نبود فضای مذهبی در شهرک زیتون پارس آباد، خواستار رفع هرچه سریع تر این مشکل و احداث مسجد در این شهرک و نیز رفع موانع الحاق روستاهای اجیرلو و عربلو به شهر پارس آباد شد.

رشادی همچنین با ابراز ناراحتی از مفقود شدن “آتنا اصلانی” دختر ۷ساله پارس آبادی، از تمامی دستگاهها و مسوولان محلی خواست تمام توان و تلاش خود را برای یافتن این نونهال و بازگرداندن آن به آعوش خانواده اش به کار گیرند

اخبار مرتبط

نظرات