امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 15th, 2016 9:20 | کد خبر : 17475 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

روزانه ۴ هزار نفر از گمرک بیله‌سوار وارد ایران می‌شوند

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: هم‌اکنون روزانه ۴ هزار نفر از گمرک بیله‌سوار وارد ایران می‌شوند و بازارچه بیله‌سوار به طور منظم ساماندهی شده و آماده خدمات‌دهی به مسافران در ایام قبل و بعد از عید نوروز است.

به گزارش مغانه، آرام حلیم اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم به منظور استقبال از مسافران نوروزی توسط دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری شهرستان بیله‌سوار انجام شده و پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز بیش از ۲۵ هزار گردشگر داخلی و خارجی از شهرستان بیله‌سوار بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در ایام نوروز بیش از ۲۰ هزار توریسم از شهرستان بیله‌سوار بازید کردند، افزود: از این تعداد ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر از گمرک بیله‌سوار وارد این شهرستان شدند و امسال نیز گمرک بیله‌سوار آماده استقبال از مسافران و گردشکران نوروزی است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: میوه شب عید در شهرستان بیله‌سوار نیز به مقدار مناسب ذخیره شده است و قبل از ایام نوروز در بین مردم این شهرستان،‌ جعفرآباد، بخش‌ها و روستاهای این منطقه توزیع می‌شود و در رابطه با توزیع میوه شب عید هیچ مشکلی در شهرستان بیله‌سوار وجود ندارد.

حلیم تصریح کرد: هم‌اکنون روزانه ۴ هزار نفر از گمرک بیله‌سوار وارد این شهرستان می‌شوند و بازارچه بیله‌سوار به طور منظم ساماندهی شده و آماده خدمات‌دهی به مسافران در ایام قبل و بعد از عید نوروز است.

وی از نظات همه‌جانبه بر خرید و فروش اقلام و کالاهای عید نوروز در شهرستان بیله‌سوار خبر داد و افزود: براساس جلسه انجام شده بازاریان فروش کالا و اقلام شب عید با تخفیف ۳۰ درصدی به مردم ارائه می‌شود تا مردم در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار از آمادگی مراکز درمانی و بهداشتی، تفریحی و گردشگری، هلال احمر، مساجد و مدارس شهرستان بیله‌سوار، جعفرآباد بخش‌ها و روستاهای تابعه برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمام تمهیدات لازم برای فراهم کردن استقبال باشکوه از مسافران نوروزی در شهرستان بیله‌سوار انجام شده است.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

خب در قبال مسافران عزیزی که به دشت مغان میایند چه امکاناتی رو در اختیار اونها میگذارید؟همه سال ها همیشه از مسافرین چه خارجی چه داخلی واقعا شرمنده هستیم.نه جای تفریح سالم وجود داره و نه اینکه تفرجگاه.اگه این امکانات دایر بشه مطمئنن گردشگر هم برای چندمین بار هم به منطقه ما میاد نه اینکه یکبار تشریف بیارند و وضعیت موجود رو ببینند و برای همیشه مغان رو از حافظشون پاک کنند.از مرادلو تا پارس آباد انگار که بیایان هست.از پارس آباد تا بیله سوار امکانات صفر و خود شهرستان ها هم امکانات صفر.کمترینش جاده و آسفالت شهری هست.با این اوضاع کی حاظره بیاد مغان؟گمرک بیله سوار هم عین اسمش نیست که واقعا جنس ناب بیارند شدند عین استارا فقط جنسای چینی اشغال.یعنی بیله سوار و پارس آباد هرکسیکه برای اولین بار میاد دیگه اخرین بارش هم هست که میاد.امیدوارم این مشکل رو حل کنند