امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 23rd, 2017 4:42 | کد خبر : 20634 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

رفع موانع تولید موجب تحقق اقتصادی مقاومتی می شود

استاندار اردبیل گفت: رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران سبب تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور می شود.

به گزارش مغانه آنلاین، مجید خدابخش در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید پارس آبادمغان، افزود: استان اردبیل پتانسیل ها و ظرفیت های بی نظیری برای اجرای طرح های تولیدی و سرمایه گذاری دارد.

وی با بیان اینکه، اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه کاری استانداری اردبیل قرار دارد ، اظهار کرد: در این زمینه پروژه های مهمی در مناطق مختلف استان در دست اجراست که با تکمیل و بهره برداری از آنها شاهد رونق و تحول اساسی در منطقه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه رونق اقتصاد کشور، باعث رفع مشکلات در بسیاری از حوزه ها و بخش های جامعه می شود، ادامه داد: دولت تدبیر و امید برای تسهیل سرمایه گذاری و از میان برداشتن موانع و محدودیت های تولید و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، اهتمام جدی دارد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد شهرستان پارس آباد بیان کرد: تکمیل طرح راه آهن میانه – اردبیل به پارس آباد و اتصال آن به شبکه ریلی جمهوری آذربایجان می تواند علاوه بر ارتقای سطح مناسبات و مراودات دو کشور ایران و آذربایجان، موجب توسعه و پیشرفت استان و منطقه در ابعاد گوناگون شود.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد بندر خشک در شهرستان پارس آباد زمینه ساز افزایش درآمد مردم ، رونق صادرات و جهش اقتصادی در منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح های اقتصادی عظیمی هم اکنون در جای جای استان اردبیل در حال اجراست، ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها، حجم تولید محصولات در این استان به میزان چشمگیری افزایش یافته و مشکل بیکاری برطرف خواهد شد.

دیدار با خانواده شهدا، بازدید از کارخانه پروسس بذر سبلان، طرح مجتمع خدماتی و رفاهی ، پروژه سرمایه گذاری بستنی میهن، مرکز معاینه فنی خودرهای سنگین و سبک تقی اوغلی ، از برنامه های استاندار اردبیل در سفر به پارس آباد بود.

اخبار مرتبط

نظرات