امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 3rd, 2016 3:54 | کد خبر : 19222 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در پارس آباد نیازمند همت خیرین است

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش پارس آباد مغان گفت: رفع موضوع کمبود فضای آموزشی و مدارس تخریبی که از مشکلات مهم آموزش و پرورش این شهرستان محسوب می شود نیازمند همت خیرین مدرسه ساز و کمک های بخش خصوصی است.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: آموزش و پرورش نقش بسیار موثری در تربیت صحیح فرزندان و حل معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور دارد.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش باید در برنامه های تعلیمی و تربیتی کیفیت بخشی را در اولویت قرار دهد.

به گفته وی، قانون شورای آموزش و پرورش یکی از قوانین مترقی نظام جمهوری اسلامی ایران و مصوب مجلس می باشد که تمام پیش بینی لازم از نظر قانونی برای فعالیت های آموزش و پرورش در آن تنظیم و تدوین شده است.

صمدی افزود:آموزش و پرورش دستگاه عظیم و توانمندی است و تشکیلات عظیم برای خود مشکلات عظیمی دارد. از این رو اگر از ظرفیت مشارکت مردمی ،خیرین بزرگواردر جهت کاهش حجم عظیم این مشکلات کمک گرفته نشود تنها منابع دولتی در حل این معضلات کافی نخواهد بود .

مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن تشکر از حضور فعال اعضا، امام جمعه،فرماندار و سایر مسئولان شهری ،فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی به خاطر همراهی و همکاری با آموزش و پرورش ،مصوبات جلسه قبلی را قرائت و گزارشی در خصوص اقدامات به عمل آمده ارائه کرد.

احمد دهقان، با اشاره به مشکلات و کاستی های آموزش و پرورش شهرستان ، افزود: همکاری و همدلی مسوولان و پیوند و ارتباط تنگاتنگ و مستمر بین خانواده و مدرسه، باعث حل مشکلات مدارس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات