- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

رزمایش گردان های بیت المقدس در پارس آباد برگزار می شود

به گزارش روز پنجشنبه مغانه به نقل از آران مغان، سرگرد مطلب شاهی گفت: این رزمایش با حضور گردانهای بیت المقدس سپاه ناحیه پارس اباد امروز و فردا در محل اردوگاه قدس واقع در شهرک آیت الله غفاری برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش مهم را ارتقای آمادگی و توان رزم، سازماندهی و حفظ و انسجام، آموزش و ارتقاء توان معرفتی و بصیرتی بسیجیان سازماندهی شده در قالب گردانهای بیت المقدس عنوان کرد و افزود: آموزش کلاس های مختلف رزم، تیر اندازی در میدان تیر توسط نیروهای گردان بیت المقدس و رزم شبانه همراه با انفجارات از برنامه های این رزمایش دو روزه است.

شاهی با بیان اینکه بسیجیان ناحیه پارس آباد آماده حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان هستند، تصریح کرد: این فراخوانی به منظور حفظ انسجام سازمانی گردانهای بیت المقدس، ایجاد آمادگی های عمومی در گردانهای بسیج، ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر اعضاء و فرماندهان در سطح گردانها و تمرین فراخوانی و فعالیتهای جمعی برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد خاطرنشان کرد: حضور منسجم گردانهای بیت المقدس در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه از دیگر برنامه های فراخوان انسجام گردانهای این ناحیه است.