امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 20th, 2015 8:30 | کد خبر : 13579 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

رزمایش گردان های بیت المقدس در پارس آباد برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد از برگزاری دو روزه رزمایش گردانهای بیت المقدس در اردوگاه قدس این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه مغانه به نقل از آران مغان، سرگرد مطلب شاهی گفت: این رزمایش با حضور گردانهای بیت المقدس سپاه ناحیه پارس اباد امروز و فردا در محل اردوگاه قدس واقع در شهرک آیت الله غفاری برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش مهم را ارتقای آمادگی و توان رزم، سازماندهی و حفظ و انسجام، آموزش و ارتقاء توان معرفتی و بصیرتی بسیجیان سازماندهی شده در قالب گردانهای بیت المقدس عنوان کرد و افزود: آموزش کلاس های مختلف رزم، تیر اندازی در میدان تیر توسط نیروهای گردان بیت المقدس و رزم شبانه همراه با انفجارات از برنامه های این رزمایش دو روزه است.

شاهی با بیان اینکه بسیجیان ناحیه پارس آباد آماده حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان هستند، تصریح کرد: این فراخوانی به منظور حفظ انسجام سازمانی گردانهای بیت المقدس، ایجاد آمادگی های عمومی در گردانهای بسیج، ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر اعضاء و فرماندهان در سطح گردانها و تمرین فراخوانی و فعالیتهای جمعی برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد خاطرنشان کرد: حضور منسجم گردانهای بیت المقدس در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه از دیگر برنامه های فراخوان انسجام گردانهای این ناحیه است.

 

اخبار مرتبط

نظرات