- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

رزمایش «لبیک یا رسول الله» در پارس آباد برگزار می شود

به گزارش روز یکشنبه مغانه، مهدی احمدی در جلسه هماهنگی و پشتیبانی رزمایش لبیک یا رسول الله (ص) با اشاره به اهمیت این رزمایش گفت: این رزمایش در روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه در منطقه عمومی شهرک آیت الله غفاری برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه تمامی مدیران ادارات و نهادهای شهرستان در اجرای این رزمایش همکاری خواهند داشت ادامه داد: به تصویر کشیدن قدرت دفاعی بسیجیان در مقابل دشمنان اسلام و حفظ انسجام نیروها و بالابردن آمادگی بسیجیان از جمله اهداف این رزمایش است.

وی ابراز امیدواری کرد: این رزمایش با همکاری و پشتیبانی ادارات و نهادها به نحو مطلوب و شایسته برگزار شود.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و دستورات مقام معظم رهبری، ایران اسلامی هم اکنون در اوج قدرت قرار دارد، اظهار داشت: جوانان و بسیجیان شهرستان پارس آباد با آمادگی کامل با الهام از فرمایشات ولی فقیه در رزمایش لبیک یا رسول الله حضور پیدا می کنند.

سرگرد مطلب شاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد نیز با ارائه گزارشی از فعالیتهای بسیج و برنامه های وسیع در زمینه فرهنگی و عمرانی و اقتصاد مقاومتی و دفاعی، به اهداف اجرایی این رزمایش اشاره کرد و خواستار همکاری تنگاتنگ ادارات و نهادها و همچنین آزاد سازی بسیجیان شاغل در دستگاه های دولتی برای شرکت در رزمایش شد.