- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

رزمایش الی بیت المقدس در پارس آباد برگزار می شود

سرهنگ “مطلب شاهی” افزود: این رزمایش ۲۶و۲۵شهریور جاری با حضور چهار گردان بیت المقدس در منطقه عمومی شهرک آیت ا…غفاری و همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به نقش موثر چنین رزمایش هایی در ارتقای سطح آمادگی نیروهای بسیج و اقتدار نظام اسلامی اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس بر اساس برنامه تدوین شده در قالب عملیات دفاع از کوی و برزن و عملیات امداد و نجات توسط گردان های حاضر به صورت باشکوه در این منطقه انجام خواهد شد.

وی از مدیران ادارات و نهادها خواست با توجه به اهمیت رزمایش، کمال همکاری را در برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر این مانور داشته باشند.

وی با یادآوری فرارسیدن هفته دفاع مقدس، و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، بر ضرورت انتقال پیام و دستاوردهای انقلاب و ایده و آرمان شهدا به نسل جوان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال گسترده تر و باشکوهتر از سال های گذشته در این شهرستان مرزی اجرا خواهد شد، اضافه کرد: برگزاری همایش باشکوه بسیجیان و رزمندگان، تجلیل از رزمندگان و جانبازان ادارات و نهادها، دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، رژه موتور سواران بسیجی، اعزام پزشک به مناطق محروم و دورافتاده، نواختن زنگ مهر ومقاومت در مدارس، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، نصب پلاکارد و بنر با مضامین دفاع مقدس بر سردرب ادارات و فضا سازی سطح شهر، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی و افتتاح چندین طرح عمرانی و تولیدی از جمله برنامه های مهمی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان مرزی برگزار خواهد شد.

IMG_0068 IMG_0071 IMG_0074 IMG_0081 IMG_0084 IMG_0090 IMG_0091