امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 10th, 2016 4:34 | کد خبر : 18960 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

رزمایش الی بیت المقدس در پارس آباد برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس همزمان با سراسر کشور در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرهنگ “مطلب شاهی” افزود: این رزمایش ۲۶و۲۵شهریور جاری با حضور چهار گردان بیت المقدس در منطقه عمومی شهرک آیت ا…غفاری و همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به نقش موثر چنین رزمایش هایی در ارتقای سطح آمادگی نیروهای بسیج و اقتدار نظام اسلامی اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس بر اساس برنامه تدوین شده در قالب عملیات دفاع از کوی و برزن و عملیات امداد و نجات توسط گردان های حاضر به صورت باشکوه در این منطقه انجام خواهد شد.

وی از مدیران ادارات و نهادها خواست با توجه به اهمیت رزمایش، کمال همکاری را در برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر این مانور داشته باشند.

وی با یادآوری فرارسیدن هفته دفاع مقدس، و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، بر ضرورت انتقال پیام و دستاوردهای انقلاب و ایده و آرمان شهدا به نسل جوان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال گسترده تر و باشکوهتر از سال های گذشته در این شهرستان مرزی اجرا خواهد شد، اضافه کرد: برگزاری همایش باشکوه بسیجیان و رزمندگان، تجلیل از رزمندگان و جانبازان ادارات و نهادها، دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، رژه موتور سواران بسیجی، اعزام پزشک به مناطق محروم و دورافتاده، نواختن زنگ مهر ومقاومت در مدارس، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، نصب پلاکارد و بنر با مضامین دفاع مقدس بر سردرب ادارات و فضا سازی سطح شهر، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی و افتتاح چندین طرح عمرانی و تولیدی از جمله برنامه های مهمی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان مرزی برگزار خواهد شد.

IMG_0068 IMG_0071 IMG_0074 IMG_0081 IMG_0084 IMG_0090 IMG_0091

اخبار مرتبط

نظرات