امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 30th, 2014 6:53 | کد خبر : 4756 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

رحيم واحدي، شهید شاخص پارس آباد معرفی شد

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: سردار شهید “رحيم واحدي” به نام شهید شاخص شهرستان پارس آباد درسال ۹۳ از سوی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل معرفی شد.

455

سرهنگ شکر عبدي، در مصاحبه با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني آران مغان، گفت: طبق سنوات گذشته از سوی سپاه کل کشور شهدایی که دارای شاخص‌های ویژه‌ای هستند، امسال نيز 3 شهید به نامهاي “مصطفي جنگي زهي” ، “مالكوم شباز” و ” فوزیه شیردل” به عنوان شهداي شاخص بسیج در سال 1393 در كشور انتخاب شدند.

سرهنگ عبدي ادامه داد: تدابیر سپاه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر این شد که علاوه بر معرفی شهید شاخص سال در کل کشور، براي اولين بار شهید شاخص هم در شهرستان‌ها داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد اضافه کرد: این شهرستان به جهت داشتن سرداران شهید چند نفر را به سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل اعلام کرد که براساس شاخص‌های مد نظر آن‌ها سردار شهید “رحيم واحدي” بنام شهید شاخص شهرستان در سال ۹۳ از سوی سپاه استان معرفی شد.

وی اشاره کرد: امیدواریم که بتوانیم این شهید بزرگوار را که برگردن همه ما حق دارد به نسل سوم انقلاب معرفی نمائیم.

افزودني است: سردار شهید رحیم واحدی در 8 مرداد 1342 در مشگین شهر متولد و بزرگ شده روستاي گوشلو در پارس آباد بوده است و بعلت شجاعت و دلیری فراوان مسئولیت های بسیار داشته اند که از آن جمله می توان به فرمانده گروهان ضد زره لشکر عاشورا و نیز تیپ ده ذوالفقار لشکر عاشورا اشاره کرد . اين شهيد پس از چهل و نه ماه حضور درجبهه جنگ در 14 مرداد 1366 در عملیات نصر هفت در منطقه عملياتي سردشت در اثر انفجار مین ضد تانک و قطع پاها به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظرات