امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 23rd, 2014 1:48 | کد خبر : 6047 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

راه اندازی گمرک اصلاندوز در رونق اقتصادی استان موثر است

استاندار اردبیل بابیان اینکه راه اندازی گمرک اصلاندوز شهرستان پارس آباد در رونق اقتصادی و صادرات استان موثر است، گفت: تلاش می شود گمرک اصلاندوز با همکاری و مشارکت مسوولان راه اندازی شود و با راه اندازی این گمرک و وصل شدن گمرک بیله سوار به منطقه آزاد ارس شاهد توسعه اقتصادی و صادراتی استان خواهیم شد.

khoda-bakhsh

به گزارش مغانه به نقل از از استانداری اردبیل، مجید خدابخش در نشستی با مشاور رییس کل و مدیرکل دفتر هماهنگی استان های گمرک کشور در اردبیل افزود: برای رونق فعالیت های اقتصادی و توسعه مراودات تجاری با کشورهای همسایه باید گام های اساسی برداریم.

وی، ادامه داد: توسعه تجارت و الکترونیکی کردن شیوه های گمرکی در این استان ضرورت دارد.

وی تحقق برنامه های اقتصادی و صادراتی استان ، جلب رضایتمندی فعالان اقتصادی استان ، حمایت از تولید و روان سازی فرایندهای واردات و صادراتی را ضروری دانست.
وی با اشاره به این که پیشرفت در سازمان نیازمند تعامل و همکاری افراد است افزود:استان اردبیل از پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح می توانیم استان را به جایگاه مطلوبی برسانیم.
مشاور رییس کل و مدیرکل دفتر هماهنگی استان های گمرک کشور نیز در این نشست گفت: گمرک نقش تسهیل کننده ای در تجارت خارجی دارد و مرزبان اقتصادی هر کشور است.
محمدحسین باغ عنایت افزود: مهم ترین وظیفه گمرک صیانت از جامعه در مقابل ورود کالاهای بی کیفیت به کشور است.
وی اظهار کرد: این مرزبان از تولید کننده و مصرف کننده دفاع کرده و از طرفی برای دولت نیز کسب درآمد می کند.
در این نشست رسول صفریان به عنوان مدیرکل جدید گمرک استان اردبیل معرفی و از خدمات علی اصغر عباس زاده مدیرکل سابق قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظرات