- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

راهکارهای عملی کاهش آسیب‌های اجتماعی در پارس‌آباد بکارگیری می‌شود

به گزارش مغانه، مهدی احمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی پارس‌آباد اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی که زیرمجموعه شورای انقلاب اسلامی بوده وظیفه بررسی و ارائه راهکارهای لازم در موضوعات مختلف فرهنگی جامعه را دارد.

وی با تاکید بر انجام کارهای عملیاتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار در شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: باید تلاش شود تا آسیب‌های اجتماعی در شهرستان پارس‌آباد شناسایی و راهکارهای لازم در راستای کاهش این آسیب‌ها بررسی و به کار گرفته شود.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد با تشریح علل و عوام خودکشی‌ها در جامعه که از منظر اسلام یک عمل زشت محسوب می شود، افزود: باید در این زمینه کارهای گسترده فرهنگی توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود تا شاهد چنین پدیده‌هایی در شهرستان پارس‌آباد نباشیم.

احمدی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی باید در این زمینه با تاکید بر روحانیون و حوزه علمیه خواهران برای آگاه‌سازی مردم در مجالس و مناسبت‌ها و منابر اقدام کرده و این امر را یکی از اولویت‌های اساسی قرار دهند تا شاهد آسیب‌های این چنینی در شهرستان پارس‌آباد که تبعات فراوانی را دارد، نباشیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نشاط‌ افزایی در جامعه را یکی از راهکارهای اساسی در کاهش این آسیب دانست و گفت: باید برنامه‌ریزی‌های اساسی برای ایجاد روحیه شادی و نشاط و شادابی آحاد جامعه و گسترش و ایجاد پارک برای بالا بردن شور نشاط و پر کردن اوقات فراغت آحاد جامعه از سوی اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداران و اداره ارشاد اسلامی انجام شود.

وی با اشاره به تاثیر و نقش شبکه بهداشت و درمان در این حوزه بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان می‌تواند با بکارگیری روانکاوهای متخصص و کاربلد در مراکز بهداشتی و درمانی و افزایش بهداشت و سلامت در سطح شهرستان در زمینه کاهش این گونه آسیب‌ها در شهرستان موثر باشد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC