- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

راههای حل مشکلات سینما انقلاب پارس آباد بررسی شد

به گزارش مغانه از روابط عمومی شهرداری پارس آباد، احمد داداشی شهردار پارس آباد در این جلسه با اشاره به اهمیت توسعه و رونق سینما گفت: ما از برنامه ها و طرح هایی که به رفع مشکلات و توسعه سینمای این شهرستان کمک کند حمایت و استقبال می کنیم.

sinama-enghelab

وی نسبت به عملیاتی کردن برنامه های پیشنهادی مؤسسه مغان هنر اعلام آمادگی کرد و از واحدهای شهرداری خواست بیش از پیش در حل مشکلات و کاستی های سینمای منطقه تلاش کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد نیز بر ضرورت توسعه و گسترش سینما انقلاب این شهرستان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر این سینما با مشارکت بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه می دهد.

یوسف روزگاری از هزینه کرد ۶۰۰میلیون ریالی بخش خصوصی برای توسعه و مرمت این سینما خبر داد و افزود: مسئولان دستگاه ها و نهادهای دولتی به خصوص متولیان حوزه فرهنگ باید در راستای رونق هرچه بیشتر سینما تلاش کنند.

وی با یادآوری تجهیز سینما انقلاب پارس آباد به سیستم پخش دیجیتال، گفت: فیام های سینمایی همزمان با تهران و مراکز استانها در این سینما اکران می شود.

صمد نوری عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی از برنامه پیشنهادی مؤسسه مغان هنر استقبال کرد و خواستار اجرا هر چه سریعتر این برنامه ها شد.

وی نسبت به همکاری اعضای شورای شهر و شهردار پارس آباد در خصوص توسعه این مکان فرهنگی هنری قول مساعد داد.

وی اضافه کرد: شورای شهر و شهردار پارس آباد اقدامات مهمی را برای ایجاد برنامه های فرهنگی هنری در شهر پارس آباد برای رفاه حال مردم و ایجاد شور و نشاط انجام داده است که علاوه بر اینها به زودی برنامه های شاد و متنوع دیگری در سطح شهر اجرا خواهد شد.

sinama-enghelab2

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی گفت: مجوز مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری پارس آباد با همکاری های شهرداری و شورای شهر پارس آباد اخذ شده است.

وی با بیان اینکه توسعه این مجموعه فرهنگی هنری در اولویت برنامه های شورا قرار دارد، خواستار ترویج و توسعه برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی ورزشی از سوی شهرداری شد.

غریب منوچهری مسئول موسسه مغان هنر با اشاره به ضرورت توسعه سینما ، در خصوص تحقق این مهم و جذب مخاطبان و فعال کردن خانه فرهنگ در سینما انقلاب پارس آباد راهکارهایی ارائه کرد.

وی ادامه داد: موسسه مغان هنر برای توسعه سینما انقلاب پارس آباد اقدام به راه اندازی سالن نمایشگاهی ، کافی نت ، گیم نت کرده و این مجموعه در حال حاضر فعالیت خود را آغاز نموده است.

sinama-enghelab1

منوچهری با تاکید بر توجه به مسائل و مشکلاتی که در این مجموعه فرهنگی هنری وجود دارد از شهرداری پارس آباد خواست برنامه های موسسه مغان هنر در ایجاد فضاهای متنوع در داخل سینما انقلاب ، ایجاد محیط های فرهنگی و هنری کافی شاپ ، کافه کتاب، نمایشگاه صنایع دستی و … را جهت فعال کردن این مجموعه حمایت کند.

در این جلسه که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد همچنین معاون و مسئول دایره حقوقی شهرداری نیز حضور داشتند.