امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 1st, 2015 4:32 | کد خبر : 12421 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

راههای حل مشکلات سینما انقلاب پارس آباد بررسی شد

در جلسه ای با حضور شهردار، رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر مؤسسه مغان هنر پارس آباد، راههای توسعه و حل مشکلات سینما انقلاب این شهرستان بررسی شد.

به گزارش مغانه از روابط عمومی شهرداری پارس آباد، احمد داداشی شهردار پارس آباد در این جلسه با اشاره به اهمیت توسعه و رونق سینما گفت: ما از برنامه ها و طرح هایی که به رفع مشکلات و توسعه سینمای این شهرستان کمک کند حمایت و استقبال می کنیم.

sinama-enghelab

وی نسبت به عملیاتی کردن برنامه های پیشنهادی مؤسسه مغان هنر اعلام آمادگی کرد و از واحدهای شهرداری خواست بیش از پیش در حل مشکلات و کاستی های سینمای منطقه تلاش کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد نیز بر ضرورت توسعه و گسترش سینما انقلاب این شهرستان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر این سینما با مشارکت بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه می دهد.

یوسف روزگاری از هزینه کرد ۶۰۰میلیون ریالی بخش خصوصی برای توسعه و مرمت این سینما خبر داد و افزود: مسئولان دستگاه ها و نهادهای دولتی به خصوص متولیان حوزه فرهنگ باید در راستای رونق هرچه بیشتر سینما تلاش کنند.

وی با یادآوری تجهیز سینما انقلاب پارس آباد به سیستم پخش دیجیتال، گفت: فیام های سینمایی همزمان با تهران و مراکز استانها در این سینما اکران می شود.

صمد نوری عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی از برنامه پیشنهادی مؤسسه مغان هنر استقبال کرد و خواستار اجرا هر چه سریعتر این برنامه ها شد.

وی نسبت به همکاری اعضای شورای شهر و شهردار پارس آباد در خصوص توسعه این مکان فرهنگی هنری قول مساعد داد.

وی اضافه کرد: شورای شهر و شهردار پارس آباد اقدامات مهمی را برای ایجاد برنامه های فرهنگی هنری در شهر پارس آباد برای رفاه حال مردم و ایجاد شور و نشاط انجام داده است که علاوه بر اینها به زودی برنامه های شاد و متنوع دیگری در سطح شهر اجرا خواهد شد.

sinama-enghelab2

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی گفت: مجوز مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری پارس آباد با همکاری های شهرداری و شورای شهر پارس آباد اخذ شده است.

وی با بیان اینکه توسعه این مجموعه فرهنگی هنری در اولویت برنامه های شورا قرار دارد، خواستار ترویج و توسعه برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی ورزشی از سوی شهرداری شد.

غریب منوچهری مسئول موسسه مغان هنر با اشاره به ضرورت توسعه سینما ، در خصوص تحقق این مهم و جذب مخاطبان و فعال کردن خانه فرهنگ در سینما انقلاب پارس آباد راهکارهایی ارائه کرد.

وی ادامه داد: موسسه مغان هنر برای توسعه سینما انقلاب پارس آباد اقدام به راه اندازی سالن نمایشگاهی ، کافی نت ، گیم نت کرده و این مجموعه در حال حاضر فعالیت خود را آغاز نموده است.

sinama-enghelab1

منوچهری با تاکید بر توجه به مسائل و مشکلاتی که در این مجموعه فرهنگی هنری وجود دارد از شهرداری پارس آباد خواست برنامه های موسسه مغان هنر در ایجاد فضاهای متنوع در داخل سینما انقلاب ، ایجاد محیط های فرهنگی و هنری کافی شاپ ، کافه کتاب، نمایشگاه صنایع دستی و … را جهت فعال کردن این مجموعه حمایت کند.

در این جلسه که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد همچنین معاون و مسئول دایره حقوقی شهرداری نیز حضور داشتند.

نظرات