- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

راننده پراید در پارس آباد در میان شعله های آتش جزغاله شد

IMAGE634784659282187500

ساعتی پیش بر اثر برخورد شدید و شاخ به شاخ یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه کامیون در پارس آباد، پراید آتش گرفت و راننده آن در میان شعله های آتش جزغاله شد.

رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد با تائید این خبر گفت: در این حادثه دلخراش که نزدیکی قشلاق “فتحعلی” در محور پارس آباد- اردبیل  به وقوع پیوست، پراید براثر آتش سوزی از بین رفت و راننده آن که در داخل ماشین گیر کرده بود در همان لحظات اول در آتش سوخت.

پرویز حیدری، در گفت و گو با خبرنگار مغانه، افزود: نیروهای امدادی مستقر در پایگاه هلال احمر “سربند” بلافاصله پس از کسب اطلاع، به محل اعزام شدند که متاسفانه قبل از رسیدن امدادگران راننده پراید جان خود را از دست داد.

وی، با بیان اینکه با استفاده از دستگاه ست نجات و بریدن خودرو جسد کاملاً سوخته راننده پراید را از میان آهن پاره ها، بیرون کشیده شد.اضافه کرد: در این حادثه ، راننده به حدی سوخته بود که امکان شناسایی هویت وی میسر نشد.

به گفته وی، در این تصادف راننده کامیون نیز دچار مصدومیت سطحی شده بود که توسط امدادگران مداوا شد.

براساس این گزارش علت وقع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

به گزارش مغانه، جاده ارتباطی پارس آباد-اردبیل از پرترددترین و در عین حال مرگ بارترین محورهای ارتباطی استان و کشور است که سالانه دهها نفر دراین مسیر براثر حوادث جاده ای کشته و یا زخمی می شوند.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "راننده پراید در پارس آباد در میان شعله های آتش جزغاله شد"

#1 Comment By جعفر On 2014/02/20 @ 10:29 ب.ظ

ضمن تاسف عمیق از این تصادف وحشتناک بعرض میرساند رانندگان وسایل نقلیه بایستی با آرامش رانندگی کنند بنده با نزدیک به 30سال رانندگی بدون تصادف مهمترین تجربه ایی که حاصل کرده ام این است که عجله نباید کرد بلکه با آرامش رانندگی کنید بنده خودروهائی دیده ام که با عجله و با سرعت سرسام اور سبقت گرفته اند و موجب دلهره شده و آرامش جاده را بهم زده اند و دقیقا” به عینه دیده ام کمی جلوتر روبروی کافه ایی یا مغازه ایی پارک کرده و توقف نموده است این همه عجله برای چه بوده است ؟ تنها چاره جلوگیری از تصادف دلخراش اینچنینی تنها رانندگی در آرامش است جاده هم خوب است و ماشینها هم نسبت به گذشته خوب و پیشرفته هستند فقط رانندگان بی احتیاط مشکل ساز هستند.باتشکر