- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

رئیس اسبق شورای شهر پارس آباد، بر سکان شهرداری خلخال تکیه زد

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از فارس، صبح امروز با حضور جمعی از مسؤولان و معتمدان شهر خلخال و اعضای شورای اسلامی شهر خلخال علی اعلایی با سوابق اجرایی و فعالیتی در شورای شهر پارس‌آباد مغان به عنوان شهردار جدید خلخال معرفی شد.

در این مراسم فرماندار خلخال توسعه خلخال را گروی گردشگری عنوان کرد و افزود: باید زیرساخت گردشگری شهر خلخال آماده پذیرایی از گردشگران باشد.

علی نظری شیخ احمد بیان کرد: توجه به تمام نقاط شهر باید مد نظر شهردار و شورای اسلامی شهر خلخال باشد و همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید بر توجه به محرومیت دارند باید خدمت‌رسانی از مناطق محروم شهر و حاشیه‌ها آغاز شود.

وی از تامین اعتبار و تخصیص آن برا ی منطقه گردشگری اندبیل و ازناو خبر داد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زحمات زیادی را در آبادانی منطقه گردشگری ازناو کشیده که جای تقدیر دارد و امید است با واگذاری به شهرداری این مجموعه گردشگری در خدمت به مسافران، مهمانان و گردشگران خدمتی شایسته ارائه دهد.

فرماندار خلخال از پایان عملیات ساخت جاده خلخال – فیروز خبر داد و یادآور شد: در شهر خلخال پل ائلر باغی نیز آماده برای دسترسی شهروندان از دو نقطه شهر خلخال است و نیازمند تکمیل لچک پل در دوطرف است.

نظری با تقدیر از زحمات شهرداران سابق خلخال و تهیه طرح لازم برای بافت شهری خلخال از مصوب شدن چهار طرح استانی شهرداری‌های مشگین‌شهر، خلخال، پارس‌آباد و اردبیل در ستاد بازآفرینی و توسعه کشور خبر داد و گفت: در این جلسه مهم در تهران طرح بافت فرسوده قلعه‌باشی خلخال برای سازماندهی و بازگشایی به مساحت ۲۱ هکتار مصوب شده که انتظار می‌رود با همت شهردار جدید و شورای اسلامی این طرح نیز در جهت خدمت به شهروندان و بازار خلخال اجرا شود.

در این جلسه خدابخش برسان رئیس شورای اسلامی شهر خلخال از روند انتخاب شهردار در طول این پنج ماه اخیر که خلخال شهردار نداشته توضیحاتی را به جمع ارائه کرد.

همچنین در این جلسه علی درویشی شهردار سابق خلخال از عملکرد ۲۶ ماهه خود گزارش عملکردی ارائه کرد.

در این مراسم تودیع و معارفه از زحمات مهندس علی درویشی شهردار سابق خلخال، مهندس خلیل قلیزاده و مهندس صباح الدین بزرگر سرپرستان شهرداری خلخال تجلیل و حکم شهرداری امضا شده از سوی استاندار اردبیل به علی اعلایی تحویل و رسما وی از امروز ۱۵ آبان ماه فعالیت رسمی خود در شهرداری خلخال را آغاز کرد.

در مراسم تودیع و معارفه شهردار خلخال هیچ مقام مسؤول استانی حضور نداشت و تودیع و معارفه با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولان ادارات و معتمدان خلخال برگزار شد.

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "رئیس اسبق شورای شهر پارس آباد، بر سکان شهرداری خلخال تکیه زد"

#1 Comment By ناشناس On 2016/11/07 @ 7:56 ب.ظ

سه سال بعد نماینده مغان هستش قطعا