امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 23rd, 2013 10:55 | کد خبر : 840 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

رئیس اداره ورزش و جوانان: نبود حامیان مالی، از سرعت رشد ورزش پارس آباد کاسته است

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد گفت: نبود حامیان مالی، از سرعت رشد و پیشرفت ورزش پارس آباد کاسته و  شکوفایی استعدادهای ورزشی این شهرستان را با مشکل رو به رو کرده است. مروت مهر آور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه افزود: حمایت نکردن کشت و صنعت و دامپروری مغان […]

ravabet 395

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد گفت: نبود حامیان مالی، از سرعت رشد و پیشرفت ورزش پارس آباد کاسته و  شکوفایی استعدادهای ورزشی این شهرستان را با مشکل رو به رو کرده است.

مروت مهر آور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه افزود: حمایت نکردن کشت و صنعت و دامپروری مغان از ورزش، به دلایلی که برای ورزش دوستان قانع کننده نیست به بخش ورزش این شهرستان آسیب می زند.

وی ادامه داد: البته نماینده پارس آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست با ورزشکاران و پیشکسوتان و نیز  رئیسان هیات های ورزشی، نسبت به پیگیری این مهم و ترغیب کشت و صنعت و دیگر صنایع و علاقه مندان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و حمایت از بخش ورزش، قول مساعد داده است.

وی اظهار داشت: ورزش پارس آباد مرکز استعدادهای بالقوه ورزشی به ویژه در رشته های رزمی، ووشو، وزنه برداری، کشتی، تنیس روی میز و تیر اندازی است و در صورت احداث سالن های تخصصی برای این رشته ها، قهرمانان منطقه در عرصه های بین المللی برای ورزش کشور افتخار کسب خواهند کرد.

مهر آور افزود :در صورت تکمیل و بهره برداری از استخر سرپوشیده پارس آباد این شهرستان می تواند در رشته شنا نیز قهرمانان زیادی را به ورزش استان و کشور معرفی نماید.

وی گفت: این استخر اکنون با پیشرفت فیزیکی 70درصدی و به دلیل کمبود اعتبار با روند کندی اجرا می شود که امیدواریم با حمایت و همدلی مسوولان هرچه زودتر شاهد تکمیل و افتتاح  این پروژه مهم باشیم.

وی اضافه کرد: باتوجه به شرایط آب هوایی منطقه، نگهداری چمن زمین های فوتبال نیازمند صرف هزینه های زیادی است از این رو راه اندازی زمین چمن مصنوعی در این شهرستان از ضروریات فوتبال پارس آباد است.

مهر آور گفت: البته شرایط آب و هوایی،وجود هتل و فرودگاه، زیر ساخت ها، وجود تیم های فوتبال منسجم و شمار زیاد علاقه مندان به ورزش فوتبال، به عنوان مزیت های پارس آباد برای میزبانی لیگ های استانی و کشوری است و همین عوامل و ظرفیت ها، احداث استادیوم 15هزار نفری در این نقطه مرزی را ضروری می سازد.

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد گفت: به رغم مشکلات و موانع در حوزه ورزش، ورزشکاران این شهرستان با تکیه برهمت و غیرت خود، در مسابقات کشوری و عرصه های بین المللی عملکرد موفق و قابل قبولی داشته اند.

 

اخبار مرتبط

نظرات