- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

دیدار هیئت مدیره آرزو با حجت الاسلام رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد

به گزارش مغانه دراین دیدار آقای منصوری رئیس هیئت مدیره آرزو به نحوه شکل گیری و ارایه خدمات به بیش از پانصد بیمار سرطانی که اکثرا از نیازمندان می باشد را تشریح کرد و اظهار داشت : موسسه خیریه آرزو همواره با شفاف سازی و تلاش خیرخواهانه سعی داشته است لبخند را به لبان بیماران سرطانی بنشاند.

آقای مجردی مدیرعامل آرزو به تشریح خدمات آرزو به بیماران سرطانی تحت پوشش و بیماران نیازمند پرداخت و گفت : این موسسه بالاترین درصد حمایتی یعنی هشتاد تا صد درصد به هزینه های بیماران سرطانی کمک میکند. ارایه مهمانسرای رایگان همراه با تغذیه در اثر تعامل با مهرانه در تهران برای مددجویان ، ارایه خدمات رایگان رادیوتراپی ، کمک ارزاق و هدایت و اهدای احسانات و نذورات به مددجویان سرطانی ، کارت درمان رایگان پزشکی در پارس آباد و مشارکت صد درصدی در رفع مشکلات پزشکی و اقدامات دیگر ازجمله کارهای ارزشمند این موسسه است .

حجت السلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن تشکر از آقای روزگاری بخاطر هماهنگی این دیدار به تشریح فلسفه خیرخواهی و نوع دوستی در دین مبین اسلام پرداخت و از ارزش و مقام بلند افراد خیر در نزد خدا سخن گفت. امام جمعه پارس آباد به اهمیت بالای خدمات موسسه آرزو اشاره کرد و آنرا برای شهر پارس آباد افتخاری بزرگ دانست و از خیرین خواست با کمک به موسسه آرزو در واقع به وظیفه انسانی و الهی خود عمل کنند.

یوسف روزگاری رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی به اهمیت و ارزش کار موسسه آرزو اشاره کرد و گفت: هیچ نیازمندی ناامید از در این موسسه برنگشته است و همیشه این موسسه الگو برای سایر موسسات خیریه بوده است . وی به اعتماد و ایمان مردم به عملکرد شفاف موسسه آرزو اشاره کرد و آنرا بسیار حائز اهمیت داشت.

آقای مجردی مدیرعامل آرزو در انتها از آقای حاج رشادی درخواست کرد برای عضویت در آرزو و آشنایی بیشتر با عملکرد این موسسه در این مرکز حاضر شوند که با استقبال حاج رشادی مواجه شد. وی همچنین به آغاز اقدام عملی آرزو در خصوص طرح غربالگری اشاره کرد و از شروع آن در روزهای اخیر توسط داوطلبین سخن گفت : به گفته مدیر عامل آرزو داوطلبان موسسه آرزو با مراجعه به ادارات و نهادهای دولتی وخصوصی و بازاریان و با ارایه فرم های پرسشنامه طرح غربالگری، مردم بزرگوار را برای شرکت در این طرح که به سلامتی آنها مربوط است تشویق نمایند.

arezou-charity2

arezou-charity1

arezou-charity3

arezou-charity