امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 5th, 2015 4:53 | کد خبر : 12031 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دکتر علیرضا نگهدار: در انتخابات آتی مجلس با قاطعیت از حوزه پارس آباد و بیله سوار کاندید خواهم شد

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با قاطعیت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اسفند امسال برگزار می شود، از حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار مغان حضور خواهم داشت.

دکتر علیرضا نگهدار در گفت و گو با مغانه، افزود: بنا به دعوت جمع کثیری از بزرگان ، صاحبنظران، روحانیون، فرهنگیان، ریش سفیدان، فرهیختگان و نخبگان و جامعه علمی و دانشگاهی و دیگر اقشار شهرستان های پارس آباد و بیله سوار مغان و احترام به این عزیزان، حتماً در انتخابات مجلس حضور پیدا خواهم کرد.
وی با بیان اینکه طرفدار هیچ حزب و جریان سیاسی نیستم و حامی و پایبند ولایت فقیه و قانون اساسی هستم،اضافه کرد: تصمیم گرفته ام به صورت مستقل در انتخابات مجلس شرکت کنم که امیدوارم حضور بنده در صحنه انتخابات برای شرکت آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاثیر گذار باشد.
نگهدار با اشاره به مسئولیت ها و ظایف سنگین نمایندگی مجلس و نقش آن در پیشرفت و پویایی منطقه اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح، توانمند و متخصص به دور از تعصبات قومی و قبیله ای، به عنوان نماینده می تواند در احقاق حقوق مردم حوزه انتخابیه و توسعه پایدار منطقه و کشور بسیار موثر باشد.
وی کاندیداهای احتمالی و هواداران آنها را از قانون شکنی و اهانت و تخریب یکدیگر برحذرداشت و گفت: باید بکوشیم با حرکت در مسیر و چارچوب قانون و پرهیز از وعده های کذایی و اظهارات تنش زا،فضای آرامی را برای حضور حداکثری و فعالانه مردم در انتخابات فراهم کنیم.
به گزارش مغانه، علیرضا نگهدار(مغانلو) متولد ۱۳۵۱پارس آباد و دارای مدرک دکتری عمران از دانشگاه دولتی مسکو است.
وی، رئیس اداره پشتیبانی امور پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی، عضو هیات مدیره انجمن ژئوتکنیک ایران، دبیر هیات امنای رویدادهای علمی مهندسی عمران – ژئوتکنیک کشور، عضو ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمانهای کشور، نایب رئیس کمیته آموزش نظام مهندسی ساختمان اردبیل، رئیس کمیته خدمات آزمایشگاهی نظام مهندسی ساختمان کشور، مدیر فنی و مشاور مدیرعامل توسعه گردشگری کشور، نماینده ایران در کمیته های فنی انجمن مهندسان ژئوتکنیک بین المللی، دارای مقالات متعدد علمی و مهندسی در جامعه علمی کشور و بین المللی و داور مجلات ISI کشوری و بین المللی، دبیر علمی پنجمین همایش دانش آموختگان ایرانی مقیم ترکیه ، دبیرکل اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران، رییس نکوداشت بین المللی “آب محیط زیست توسعه پایدار”، نماینده دانشگاه محقق اردبیلی درکمیته استاندارد مصالح ساختمانی وکنترل کیفی، مدرس رسمی اداره راه وشهرسازی،نظام مهندسی ساختمان کشور، مسئول کمیته ژئوتکنیک کنترل کیفی سازمان نظام مهندسی اردبیل، مشاورمدیرعامل سازمان مسکن وشهرسازی اردبیل، عضوکمیته فنی شرکت مهندسی مشاورمهاب قدس تهران، عضو کمیته تحقیقات و کمیته راهبردی پروژههای سازمان آب اردبیل، مهندس پایه ارشدسازمان نظام مهندسی و سرگروه کنسرسیوم نظارتی و محاسباتی پروژه های مختلف سازمان نظام مهندسی ساختمان و مدرس دانشگاه آزاد پارس آباد را در کارنامه و سوابق پربار علمی و اجرایی خود دارد.

۳ ۰۱۰ copy

اخبار مرتبط

نظرات

سلیم حقی

مردم پارس آباد و بیله سوار باید طایفه بازی و باندبازی را کنار بگذارند و با اتحاد و همدلی فرد تحصیلکرده و دارای سوابق درخشان علمی را راهی مجلس کنند.

رحمتی از اصلاندوز

دکتر نگهدار حمایتت می کنیم.

قادري از بيله سوار

ورود أفراد تحصیلکرده و باتجربه باعث افتخار هست

زارع از پارس آباد

جناب آقای دکتر نگهدار ما جمعی مهندسین عمرا ن حمایت خود را اعلام میداریم

حاتمی

دکتر موفق باشی

حسنی

آقای دکتر نگهدار منطقه واقعا به کارامدی شما و مدیریت شما در بالاترین سطح نیاز دارد. امیدواریم با حمایت همه جانبه این امر محقق شود.

مائده-شهروند جمهوريه اسلامي

چه خبر مسرت بخش و امیدوار کننده ای،امیدواریم که اقای دکتر با اخذ رای حداکثری و حضور در جمع نمایندگان با درایت و پشت کار مثال زدنی خود مسائل و مشکلات حوزه انتخابی را حل نموده و این منطقه با استعداد را به جایگاه واقعی خود برساند. همچنین حضور افراد شایسته و مستقل از جناحهای سیاسی چون ایشان میتواند در مسائل کلی کشوری نیز نقش سازنده داشته باشد.

با ارزوی موفقیت برای شما اقای دکتر نگهدار

... از پارساباد

آقای دکتر نگهدار ما جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد پارساباد حمایت خودمان را از شما اعلام میداریم و انشااله پس از انتخاب شدن به عنوان نماینده شهر امید داریم با توجه سوابق علمی شایسته تان به وضیعت نابسامان تحصیل در دانشگاه آزاد واحد پارساباد رسیدگی کنید

شهروند

سلام دکتر نگهدار
از شما حرکت از خدا برکت ، اولا سعی تمام به خرج داده و در این مدت باقیمانده خودتان را خوب به مردم معرفی کنید. ثانیا سعی کنید در این راستا بدهکار خاص کسی نشوید. ثالثا ، بدانید که باند بازی ها، جناح بندیها و طایفه بازیها دمار از روزگار ما در آورده است ، الان فردی که ریاست ستاد دکتر روحانی را یدک داشته و برای انتخابات خود تلاش میکرد تمامی عزل و نصبها را در دست داشته و قبل از خدا او سرنوشت افراد را رقم می زند و با تشکیل حزب و … برای هم طایفه ای خود (کمالی) تبلیغات زود هنگام انتخاباتی انجام میدهد.ریشه این ها باید کنده شود.رابغا ، مغان تشنه فردی است که بتواند اورا از این نا بسامانیها نجات داده و به دستان پاک بسپارد. موفق باشید.

سردار

با سلام ورود افراد تحصیل کرده به انتخابات منطقه موجب مسرت و دلگرمی مردم منطقه است و امیدواریم که در این امر موفق باشید

اكبر

سلام دکتر جان انشاالله موفق باشید این بار نوبت شماست تشریف بیاورید طایفه های مغانلو را بیاورید سرکار تا بقیه هم نگاه کنند

محمد علی

بالاخره یک نفر از طایفه بزرگ مغانلو نیز جرات به خرج داد و وارد عرصه شد . امید واریم آقای دکتر از پتانسیل طایفه خود در جهت ریشه کنی طایفه بازی استفاده نماید و رای خود را با معرفی خود و برنامه های خود از قاطبه مردم طلب نماید و ظاهرا این پتانسیل در ایشان موجود هست و شاکله تشکیل دهنده یک کاندیدای پر وزن جهت ورود به کارزار انتخاباتی در ایشان موجود میباشد . آرزوی موفقیت برای تمامی کسانی که خودشان را پل موفقیت مغان عزیز قرار میدهند نه اینکه مغان را پلی برای نیل به اهداف مادی و باندی و تشکر از زحمات برادر ارجمندمان جناب آقای فولادی به جهت اطلاع رسانی سریع و دقیق مسائل روز منطقه . خدا نگهدار

ناشناس

دانشگاه بیشتر نیاز دارد تا مجلس

بهزاد ص

با سلام تشریف بیاورید این ۴سال هم نوبت شماس………………

ناشناس

ای بابا قرار نیست کسی که سوابق علمی درخشان دارد بتواند از عهده این مسىولیت بربیاد

دلسوز مغان

باسلام خدمت جناب دکتر نگهدار و سلام به همشهریان،نزدیک ۹ مانده به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی این فرصت باقیست تا همه نسبت به ادوار گذشته با همفکری و تجزیه وتحلیل بیشتر به فردی لایق که بتواند از حقوق مردم ومنطقه مغان دفاع کند رای دهیم.کسی که به عرصه انتخابات قدم می گذارد نباید فریب عده ای فرصت طلب شود و در صورت پیروزی در انتخابات آتی به دنبال پیگیری درخواست های آن افراد سود جو باشد و بطور کلی منطقه فراموش گردد.و دین خود را با عدالت و باصداقت در صحن علنی مجلس شورا اسلامی ادا کند.نه در پشت پرده های رانت خواری وباندبازی و رشوه خواری.چون چه در صحن علنی مجلس باشد و چه در پشت پرده خداوند ناظر بر اعمال اوست و بی شک در رسوا خواهد شد…………….

مائده

بسیار خرسندیم که اقای دکتر به قول دوستان این جرات رو به خرج داد،مطمئنیم که با درایت و کاردانی و پشتکاری که ایشون دارند و حتی تجربه زندگی در خارج از کشور برای تحصیل،که بسیار میتونه در درک شرایط فعلی و خلق ایده های نو برای شکوفایی منطقه و حتی کشور …بسیار مفید تر و سود مندتر از افرادی باشند که از این تجربیات گرانسنگ محروم بودند.با ارزوی توفیق برای این کاندیدای مستقل که باز هم این رو میرساند که او فرد سالمیست و قصد خدمت در حد توان خود را دارد و دنبال منافع منطقه و نهایتن کشور است تا منافع سیاسی و جناحی و حتی منافع خود…!!!
رای ما اقای دکتر نگهدار است.

من الله توفیق

بلوط.جامعه شناس

با سلام. برای سایت مغانه وتمام افراد وگروهها واهالی مطبوعات که برای سربلندی مغان عزیز تلاش میکنند آرزوی توفیق روز افزون دارم.دوستان در انتخابات باید طرفدار یک فکر وایده مشخص سیاسی واقتصادی بود. در نظام ما وجود احزاب وجناحهها محترم شمرده شده است و در صورت نهادینه شدن فرهنگ تحزب و دادن آگاهیی های مدنی به شهروندان میتوان با قوم و طایفه بازی و پول های کثیف در انتخابات بخصوص در مغان مقابله نمود.مهمترین ایراد نظام انتخاباتی ما در مجلس نه در ریاست جمهوری عدم تاثیرگذاری احزاب وتشکلهای با برنامه عملیاتی مشخص در جریان مبارزات انتخاباتی است.ایراد ما این است که به فرد رای میدهیم نه به برنامه مدون وقابل عمل.ضمن احترام وادب محضر دکتر نگهدار وهمه نامزدهای دلسوز باید هرکدام از این عزیزان مواضع صریح نسبت به دولت وجریانهای سیاسی وقانونی موجود در جامعه را اعلام نمایند. باید وکلای ملت طبق نص صریح قانون اساسی به تمام تشکلها واحزاب احترام بگذارند و آزادانه اعلام نمایند که من برنامه وایده های این جریان سیاسی را برای اعتلا وتوسعه کشور مفید وموثر میدانم حالا فرقی هم ندارد چه اصولگرا.چه اصلاح طلب و چه اعتدالگرا و… در دنیا هیچ نامزدی در رقابتهای پارلمانی بدون برنامه و افکارحزبی نمیتواند وارد رقابت انتخاباتی گردد وتنها در ایران هست که افراد نامزد با حربه های الترناتیو پول و طایفه وارد مجلس میشود.برای مقابله با آفت پولهای کثیف وطایفه بازی باید انتخابات بصورت حزبی و تشکیلاتنی برگزار گردد. وگرنه همان آش وهمان کاسه.

اشنا وف

خیلی کاربدی کردی که اومدی چون نمیتونی رای بیاری مغانلوی عزیز

ولایت مدار

دوستان عزیز دقت کنید هر انسان خوبی دلیل بر کارشناس بودن او نمی شود و هر انسان کارشناسی بر فعال بودن او دلالت نمیکند چرا انتخابات را اینقدر ساده گرفته ایم چرا فقط جلوی پایمان را میبینیم با این افکار است که اکنون به این روز افتاده ایم از دوستان و همشهریان عزیز خواهش میکنم کمی دوراندیش باشند

... از پارساباد

در جواب اوون دوست ًناشناس ً ، مگر غیر اینه که ۹دوره قبلی نمایندگان مجسمه از شهرستان وارساباد و بیله سوار به مجلس فرستاده نشده. کسایی که متاسفانه دنبال منافع خود و حلقه داخلی دوستانشان نبوده اند. چه کاری برای منطقه کرده اند، نماینده مجلس مسئولیت اصلی اش قانونگذاری در مجلس و جذب سرمایه گذاری برای اشتغالزایی اکثریت مردم منطقه است و نظارت بر حسن عملکرد مسئولین منطقه و… اینا مستلزم این است که از قدرت رایزنی بالایی در مجلس برخوردار باشد ….. دکتر نگهدار همانطور که سوابقشان نشان میدهد و همچنین دوستانی که ایشان را از نزدیک میشناسند ایشان فردی خودساخته، باصراحت لهجه، منطقی و دارای شم سیاسی و چانه زنی بالایی در مذاکرات با حضور مسئولین رده بالای دولتی می باشند. دکتر نیز ارتباط خوبی با اقشار مختلف و آحاد مردم دارند. و اگر شما یکبار دیگر به رزومه ایشان نگاه بیندازید مسئولیتهای اجرایی شان را به خووبی میبینید وبهتر است قبل از هر تصمیم گیری و اظهارنظر به عملکرد هر فرد هم توجه داشته باشیم.

... از پارساباد

ولایتمدار شما که همه را کوبیدید. مگر رییس جمهور قبلی فعال نبود؟ روز ۴ساعت میخوابید.

حسین_ا

سلام برادر عزیز جناب آقای دکتر علیرضا نگهدار بسیار خرسندیم ازاینکه به درجات عالی علمی دست پیدا کردید باعنایت به پشتکاری که دارید انشاء اله در مسیری که انتخاب نمودید جهت خدمت به همنوع خود موفق پیروز باشید ما هم به نوبه خود هر کاری بتوانیم براتون انجام می دهیم و حمایتت می کنیم.

دلسوز مغان

بنده ا م کاملا هم عقیده با ولایت مدار هستم..خواهشا احساسی زود تصیمی گیری نکنیم متاسفانه در ادوار گذشته چوب همین احساسات را خوردیم..فکر جمعی را معطوف منطقه مغان کنیم و از خودمان بپرسیم در گذشته در چه شرایطی و به چه کسانی رای دادیم و حضور آن افراد تا چه اندازه به توسعه وپیشرفت مغان کمک کرده یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟البته جواب این همه سوالات صدرصد خیر خواهد بود……….بنده با احترامی که به کاندیداها قائل هستم اما نباید کسانی که تو این چند سال از نظام مقدس انقلاب اسلامی از منطقه مغان دور بود ن به خود اجازه دادند تا در صحنه انتخابات شرکت کنند؟؟؟؟ نباید از احساسات مردم مغان بیش از این سوء استفاده شود و با وعده و وعید هایی خارج از وظایف و وقدرت نماینده مجلس شورای اسلامی در جهت جمع آوری رای زیاد و نابودی منطقه مغان را به دنبال داشته باشد..از وظایف اصلی نماینده مجلس شورای اسلامی قانون گذاری و نظارتی واجرایی می باشد نه اینکه به دنبال درخوایت های اطرافیان خودشان باشند که در زمان انتخابات به دنبال گرفتن رای برای فرد مورد نظر خود که پیروز انتخابات شده اند باشند.سرنوشت مغان به این انتخابات آتی بستگی دارد که چطوری برای همیشه احساسات طایفه ای وتعصبات طایفه ای را برای همیشه از صحنه انتخابات سیاسی منطقه مغان کناربگذاریم تا به تمامی سوالات گذشتگان و جواب نسل های آیندگان خودمان باشیم….در پایان عرایض وسخنان خودم از همه هموطنان عزیز فقط به فکر نجات مغان از این وضعیت و باتلاقی که گیر کرده باشیم تا انشالله به احترام خون شهدا گرفتار احساسات نشویم و دسته جمعی به فردی لایق که بتواند از حقوق مردم ومنطقه مغان دفاع کند رای بدهیم البته یادمان نرود با تحقیق بیشتر و تحلیل سابقه و سواد بالا و مدیر کارآمد……………….به امید سرافرازی مغان عزیزم

ناشناس

تمامی سوابق برادر نگهدار به درد تدریس در مراکز علمی می خورد نمایندگی بایستی سابقه مدیریت خرد وکلان داشته باشد تابتواند مقتدرانه در مجلس از حق وحقوق موکلان خود دفاع نماید

شهروند عصبی

از آقای دکتر می خواهیم یک لطفی بکنند در حق مردم شریف پارس اباد و پس از انتخاب جلوی این بلند گوهای گوشخراش موتورسکیلت سوار و وانت سوار را بگیرند والله از صداهای بلند گوی این افراد استراحت نداریم و اعصابمان بهم ریخته است نه کارخانه می خواهیم نه اسفالت فقط جلوی این افراد را بگیرند و یا بلند گو را ممنوع اعلام کنند اینها تریبون آزاد گیراوردند و هرزمان اراده کنند اسایش مردم را بهم می زنند .

عضو نظام مهندسی

اقای نگهدار جناب عالی می گویید من وابسته به هیچ جریان وگروه سیاسی نیستم ولی شنیده ها حکایت از این دارد که فرهنگیان و ریش سفیدان طایفه خود را محکم جذب کرده ای وبه برای هر کدام نیز وعده های را قول دادید در صورت پیروزی عملی کنید پس نتیجه می گیریم که شما هم مثل نمایندگان دوره های گذشته مغان را نابود خواهید کرد ودر ضمن دوستان محترم دقت فرمایند تازمانی که انتخابات حزبی بر گزار نشو د مغان درست نخواهد شد چون در حزب از فرهنگیان و ریش سفیدان دانشگاهیان همه طایفه حضور دارند و لی در طا یفه گرای فقط افراد منتصب به کاندید اپیروز ورود می کنند

... از پارساباد

ناشناس جان مغرصانه برخورد می کنید . چون همه رزومه را نخوندید. من حداقل چند مورد قوی در رزومه کاری ایشان است که بیان نکرده اند. با توحه به سوابق علمی درخشان دکتر نگهدار(همانطور که خود شما هم به آن اذعان دارید)؛ دو کمیسیون در مجلس داریم که گرفتن ریاست آنها می تواند توسط ایشان در مجلس منشا خدمات ارزنده ای برای منطقه باشد: کمیسیون عمران و کمیسیون آموزش عالی. کمه؟ کدامیک از عزیزان می توانند برای ریاست کمیسیون های مجلس کاندید شوند چه برسد به برنده شدن!!!!

دلسوز مغان

شناخت افراد از روی منطق و مطالعه حساب شده تنها راه موفقیت منطقه مغان در انتخابات آتی خواهد بود..بنظرم تنها افرادی که به فکر منفع مغان میتوانند باشند که کارنامه قابل قبولی در مدیریت های گذشته خودشان با مردم داشته باشند نه به جهت سلام واحوالپرسی و شرکت در مناسبت های مردم .بلکه کارایی های در زمان مسئولیت که از سوی دولت مقدس جموری اسلامی ایران به ایشان محول شده است…شخصی که در زمان مدیریت خود به انتظارات مردم ومنطقه پاسخ مثبت است و صندلی مدیریت خود را با هر چیزی دیگر معامله نکرده است و خون شهدا را سرلوحه انتطارات مردم قرار داده است بدون شک پیروز انتخابات آتی خواهد شد….امید دارم شخصی که بتواند به انتظارات چندین ساله مغان پایان دهد و با نیت خالصانه قدم به انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی میگذارد قطعنا پیروز انتخابات منطقه مغان خواهد بود……….

بیکس

عضو نظام مهندسی سلام، میشه لطف کنید بگویید کدوم پست ها را دکتر بخشیده اند!! تا ما هم بریم برای تقسیم بقیه غنایم !! سند و شاهد دارید معرفی کنید و گرنه از افترا و دروغ بستن پرهیز کنید. دروغ بستن و افترا کراهت دارد. بترسید از روزی که وعده داده شده است؛ یوم تبلی السرائر و آنگاه سرها به زیر افتد.

واقعا چرا

واقعا چرا دانش آموخته و فرهیخته این کشور باید دهن بین باشد و بلد نباشه نقد درستی انجام بدهد؟؟(عضو نظام مهندسی). یعنی به کدام سو میرویم؟ نقد بدون مدرک یعنی تشویش اذهان عمومی، و بهم زدن اتحاد ملی.هر ادعایی بدون سند پوچ و بی اساس است.

بازاری

در شهر ما هرکسی مدرک دکترا میگیرد کاندیدای نمایندگی میشه واقعا متاسفم جایگاه نمایندگی فراتر از اینهاست باید کاردان وکاربلد وسابقه کاراجرایی در سطح کلان ومنطقه باشد نه اینکه کسی که مدرک دکترا میگیرد و یکمی طایفه بزرگ دارد کاندیدا میشود ،بازم همان آش و همان کاسه با نماینده های قبلی هیچ فرقی ندارد.

بازاری 2

اگر میخواهیم رای مان ثمری داشته باشد باید با کاندیداها درست آشنا بشویم نظراتشان را بشنویم بعد اظهارنظری جامع داشته باشیم. از سیاه نمایی و از ایحاد شک و شبهه در جامعه بپرهیزیم . مغان امروز به نماینده ای نیاز دارد که صدای مردمش را به گوش مسئولین برساند نه اینکه صدای خودش را. بازاری ها در تاریخ همیشه ارکان جامعه ایرانی اسلامی بوده اند و به درد جامعه آشنا هستند، دکتر نگهدار که آشنایی کامل با دغدغه های اصناف بازاری ها دارد، امیدوارم ایشان پس از انتخاب شدن از نظرات صائب این قشر بیشتر استفاده کند. به امید مغان بهتر و اباد. خوشبین باشیم

چیلله ر

نا شناس – ولایت مدار
شما ، بدون مطالعه نظرات نوشته شده و همچنین بدون شناخت دقیق از دکتر نگهدار، از بد و خوب هر چه به ذهنتان می رسد می نویسید !؟ خیلی کم سواد حضور دارید . اینجا جای افرادی چون شما نیست که با غرض مرزی های خویش فضا را مسمو م کرده و راه گفتگوی منطقی را از مردم میگیرید.چرا نمی روید دنبال کسب و کار اصلی خود؟

رضا

دوست گرامی اقای بیکس . جناب عالی طوری حرف می زنی گویا اقای نگهدارطایفه قوی ندارد درحالی که تجربه ثابت کرده که در پارس اباد مغان نماینده از طایفه های بزرگ انتخاب می شود و افراد ان طایفه ها را در پست های اداری استفاده می کند این را همه مردم مغان از جوان گرفته تا پیر می دانند من احتمال می دهم که جناب عالی تازه به مغان امدید من به شما به عنوان یک دوست توصیه می کنم تاریخ انتخابات مغان را بررسی کنید ببیند چه اتفاقاتی افتاد است

دلسوز مغان

سلام.از نظرات تک تک شما عزیزان واقعا ممنونم اما از شما عزیزان خواهشی دارم اگر واقعا به فکر سرنوشت مغان هستید به مدرک گرایی و طایفه گرایی رای ندهید.به کسی رای دهیم که سرنوشت فعلی مغان بزرگ را در تاریخ مغان به بهترین شکل ممکن رقم بزند.از جانب داری کسی و پیگیری های درخواست های اطرافیان را به وقت پیگیری مشکلات مغان اختصاص دهد.مغان آن زمانی به جایگاه واقعی خود دست خواهد یافت که کاندیدهای از انسانهای احساساتی نسبت به نزدیکان واطرافیان خود دور باشدواحساس مسئولیت و تعصب به منطقه مغان را سرلوحه اهداف خود قرار دهد تا شاید گرهی از مشکلات گذشته وفعلی مغان را باز کرده باشد.نمیدانم چرا شرکت کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در منطقه مغان جزء شگردهای احساساتی و وعده وعیدهای پوچ و خارج از وظایف نماینده مجلس شورای اسلامی از دیگر ترفندهای برای حضور در عرصه انتخابات استفاده نمی کنند…در آخر سخنان خدا تنها کاری که میتواند از حیثیت و ثروت مغان عزیز دفاع کند ن وجدان کاندیدها خواهد بود………..

ضد دلسوزهای الکی

دلسوز جان سلام، فکر نمی کنی این طرز حمایت از کاندیدای موردنظرت و کوبیدن کاندیداهای دیگر مشمئز کننده ، حال بهم زن و دو رو بازی است. فکر نمی کنی دوره این نوع سیاستها به سراومده؟ جون من دیگه بیخیال شو و رک و روراست و مثل یک مرد حرفتو بزن(شاید هم خانم باشی در اینصورت مثل یک خانم واقعی حرفتو بزن) شجاع باش، مغان جوان دلسوز و شجاع میخواهد نه ترسو و بزدل

بیکس - رضا

آقا رضا سلام، ما حدود پنجاه سالسال است اینجا مستقریم شما را نمیدانم. بعد قصاص قبل از جنایت نکنید در این شهرستان اکثر طایفه های بزرگ حداقل یکبار نمتینده خود را فرستادن مجلس، چه گلی سر من و شما زدن . حالا یکبار هم از طایفه بزرگ مغان برود، از مردمی حق آب و گلی سر این سرزمین آیاد دشت مغان دارند. بعد کسی که لیاقت و شایستگی دارد چون طایفه قوی دارد باید کنار برود. من از دور و نزدیک خانواده دکتر نگهدار را میشناسم از دیرباز هم میشناسم، این خانواده از قدیم الایم در پارساباد در شهر و کشور و در عرصه بین المللی شهره به ولایتمداری، قانونمداری، مدیریت، صداقت، مردمداری، انسانیت، درستی و حمایت از محرومان و … هستند. به نظرم اکثر کسانی که با ایشان مخالفت می کنند بیشتر نگران موقعیتی که غصب کردند هستند(حالا شاید شما نه) ولی من به جرات میتوانم با توجه به شناختی که من از این خانواده اصیل مغان دارم، آقای دکتر نگهدار پس از انتخاب شدن به نمایندگی اهتمام شان بر شایسته سالاری میباشد. چنانجه در کارهای اجرایی قبلی شان بر آن اهتمام داشتند. میدونید چرا؟ چون دکتر نگهدار خانواده ای خودساخته بوده و از مال و مقام دنیوی چیزی کم و کسری ندارند، خانواده نگهدار همیشه از خانوده های سرشناس شهر بوده اند. امیدوارم در پیشبرد اهداف دکتر نگهدار ،پس از انتخاب شدن شان به عنوان نمایندگی، در جهت نیل به مغان پیشرو و آباد، هر کسی که کمکی از دستش بربیاد انجام دهد. لطفا همه را با یگ چوب نزنید.

احد قاسمی

ماشاالله هزار ماشاالله چه مردی شده این علیرضای ما!!! کاری به انتخابات ندارم .اما همینکه جوان برازنده ای مثل آقا علیرضا به این درجه از رشد رسیده خوشحالم. انشالله در راه هدفی که در پیش گرفته موفق و سربلند باشند.

شهروند

دکتر نگهدار چهره محبوب وشاخص است امیدوارم بیاید . بطوریکه دکتر حسن الماسی نیاد بهش رای خواهم داد

سعید

با سلام اقای دکتر خیلی خوشحال شدم امیدوارم موفق باشید حمایت خودم رو اعلام میکنم

دبیر

عزیزان تا زمانی که افکار طایفه گرایی را از ذهنتان پاک نکردید رویای تحول در منطقه را از سر بیرون کنید .که این امر میسر خواهد شد ولی نسل امروزی آنرا نخواهد دید . به خودتون زحمت ندهید .هر روز بدتر از دیروز خواهد بود .

عرفان عابدپور

آقای دکتر انشا…همانطور که شما گفتید تمام اقشار جامعه از شما حمایت کنند چون همانطور که میدانید طایفه گرایی یکی از معظلات بزرگ منطقه بوده وهمچنین بی کفایتی وعدم شعور سیاسی نمایندگان چند دوره ی اخیر باعث عقب ماندگی حوزه انتخابیه ما شده است امیدوارم باشرکت تحصیل کرده های دارای شعورسیاسی وهمچنین آگاه به پتانسیل های منطقه حوزه ی انتخابیه ما از این معضل خارج شود

عبدی

من یک مطلبی از ایشان جایی دیدم جالب بود نوشته بودند معیار این نیست که من برنده باشم بلکه شاید ورودمن باعث شود بسیاری از نخبه ها فضا را برای ورود به صحنه سرنوشت ساز مغان آماده ببینند

مهران سیف الهی

من از دانشجویان استاد هستم حتما به ایشان رای دهید بسیار اصلح و ارجح هستند و به گفته ی خود اطمینان کافی دارم

فرشید

ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت دوستان گرامی.خواهش میکنم این دوره انتخابات بیاییداز روی احساس کاری نکنیم که دوباره مثل گذشته پشیمان بشیم لطف کنین ازکسانی حمایت کنین که بتونه مغان سوخته رو نجات بده.باتشکر

مهدی نگهدار

سلام همشهریان عزیز این بارو به کسی رای بدین که واقعا کارآمدولایق مجلس باشه نه از روی احساسات و طایفه بازی چه کسی بهتر از دکتر علیرضا نگهدار که مدرک دکتری عمران را از دانشگاه دولتی مسکو دارند که میتواند با کار های عمرانی روز دنیا منطقه مغان راآباد کند

علی

فردی که در انتخابات هیئت مدیره نظام استان نمبتونه رای بیاره در انتخابات مجلس چطور رای میاره?

انوشیروان

با سلام خدمت همشهریان عزیز
با توجه به سوابق ومدارج علمی دکتر نگهدار که در مقام های هیت علمی دانشگاه سراسری ، تحصیل در دانشگاه معتبر وخدمت چندین ساله در کار گروهای معتبر علمی وفنی ،و همپنین وضعیت مالی خانوادگی ایشان بلحاظ جایگاه الان هم از کلیه نمایندگان محترم مغان در وضعیت مطلوب می باشند بنابراین قطعا تمایل ایشان به کاندیداتوری جهت خدمت خواهد نه صدارت.در خصوص طایفه گرایی هم بگم که این حرفها جهت تخریب کاندیداها توسط عده ای خاص هست چون هر مغانی اصیلی باید از یکی از طوایف ۳۲ گانه مغان باید باشد واتفاقا یکی از دلایل محکم خدمتش به وطن خواهد بود.مغان به نماینده ای با تحصیلات عالی، دنیا دیده ،جوان ،جسور ،دارای ارتبا ط باارگانهای دولتی ،پشتوانه مردمی ،شناخته شده وبدون نیاز به مدارج دولتی جهت ساخت مغانی شایسته نیاز دارد که همه اینها در دکتر نگهدار وجود دارد جا دارد بزرگان وجوانان مغان یکبار به فرزند مغانشون دکتر نگهدار اعتماد کنند.

ع

با سلام
به نظر می رسد شما در دانشگاه و یا در انبوه سازی بیشتر موفق باشید تا مراکز قانون گذاری….

سلام خسته نباشید حمایت خود امان از دکتر نکهدار اعلام میکنیم

نوری ازاردبیل

سلام به همه مردم غیوروغیرتمند استان اردبیل.امیدوارم این همبستگی رو باردیگردرپای صندوق رای به دشمنان بیگانه نشان بدهید انشاالله.
آقای دکترنگهدار ازخداوندبرای شمادراین امرمهم وسنگین آرزوی موفقیت راخواستارم.امیدوارم که درکارهایت همیشه خداوند متعال رادرنظرداشته باشی.

میثم

باعرض سلام ازکلیه هم استانیهای عزیزدرخواست دارم که به جناب دکتر نگهدار رای بدهندتا ببینند فرق یک انسان بالیاقت راباتشکر

میثم

باارزوی موفقیت