امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 18th, 2015 6:14 | کد خبر : 11478 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دو کشته و یک مجروح حاصل تصادف دو خودروی سمند در جاده پارس آباد-اردبیل/ یکی از راننده ها تبدیل به خاکستر شد

در یک حادثه رانندگی در جاده پارس آباد- اردبیل دو نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

به گزارش مغانه،این تصادف بر اثر شاخ به شاخ شدن یک دستگاه خودروی سمند متعلق به کشت و صنعت مغان با یک دستگاه سواری سمند دیگر در سراشیبی روستای برّان به وقوع پیوست.

بنا به گفته شاهدان عینی، شدت برخورد به حدی بود که یکی از سمندها بلافاصله آتش گرفت و راننده آن با گرفتار شدن میان شعله های آتش، تبدیل به خاکستر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد در این رابطه گفت: نیروهای امدادی مستقر در پایگاه ثابت هلال احمر در سربند به دنبال اطلاع از موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند که متاسفانه قبل از رسیدن امدادگران، راننده های هر دو خودرو جانشان را از دست داده بودند.

پرویز حیدری ادامه داد: تنها مصدوم این تصادف که در میان یکی از خودروهای حادثه دیده گیر کرده بود با استفاده از دستگاه ست نجات و بریدن خودرو از میان آهن پاره ها بیرون کشیده شد.

به گزارش مغانه، نیروهای آتش نشانی پارس آباد و اسلام آباد و اصلاندوز ، پلیس راه و اورژانس نیز در محل تصادف حضور داشتند.

علت دقیق وقوع این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

گفته می شود یکی از فوت شدگان این حادثه دلخراش، “امرالله علیزاده” از پرسنل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان است.

اخبار مرتبط

نظرات

.............هوشیار- قبادی

در گذشت ناگهانی مهندس امراله علیزاده را از صمیم قلب به خانواده محترم علیزاده تسلیت عرض نموده واز خداوند منان به بازماندگان آن مرحوم صبر وصحت وسلامتی مسالت داریم .

اكبر

خدا رحمت کند وبرای باز مانندگان طول عمر وصبر شکیبائی خواستاریم

دلسوز مغان

هر ساله متاسفانه شاهد حوادث وصحنه های تلخ برای خانواده ها هستیم….اما افسوس که با بی توجهی مسئولان مواجه می شویم و خانواده های زیادی تو این چند سال عزیزانشان را بعلت ندانم کاری و بی کفایتی مسئولان از دست داده اند؟چرا کسی به این مسئله بزرگ که توجه نمی کند….جاده پارس آباد-اردبیل به قول یکی از دوستانم که یکی از اساتید رشته روانشناسی دانشگاه می باشد که عواقب اینگونه حوادث را برای جامعه بسیار خطرسناک می داند که بی سرپرست شدن خانواده را رقم می زند/..

d .abolhasai

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
ضایعه درگذشت ناگهانی جناب مهندس علیزاده را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم
خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع)محشور نماید وبه بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

علیرضا محمدیان

بنام خدا
کسی که در جاده با سرعت استاندارد حرکت می کند ولی جانش را بصورت دلخراش از دست می دهد و در گزارش آمده که ” به گزارش مغانه، نیروهای آتش نشانی پارس آباد و اسلام آباد و اصلاندوز ، پلیس راه و اورژانس نیز در محل تصادف حضور داشتند.”به چه درد می آید ای کاش که نمی آمدند چرا که آن محل تصادف بعلت مشکل فنی (بنا به روایت آشنایان آن منطقه که تصادفات زیادی دقیقا در همان محل اتقاق افتاده است)جان صدا ها انسان را گرفته و احتمالاً تا عدم رفع مشکل این روند ادامه خواهد داشت .از طرف دیگر در گزارش آده است”علت دقیق وقوع این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.” گزارش بعد از حادثه به چه درد می خورد تراکتوری که عامل انحراف سمند از جاده خود شده است خبری از آن نیست ؟؟؟آقای علیزاده یک انسان کامل و رزمنده و جانباز و یک انسان دلسور این جامعه بود چرا بعلت مشکل فنی جاده جانش را از دست بدهدمسئول این حادثه دلخراش کیست ؟؟؟؟ در جواب این سوالات هدف انتقام گیری نیست بلکه هدف ما رفع مشکل و ایحاد ایمنی در جاده ها و ارج نهادن به انسان وانسانیت است.

ناشناس

باسلام و آرزوی آمرزش روح امرالله علی زاده ، محمدیان بازهم کیلویی حرف زد و ضمن دخالت در کار پلیس اوصاف منحصر به فرد خود را برای دیگران منتسب کرد . یا سخن دانسته گوی ای مرد ‍[ ] یا خموش

ناشناس

یرای خانواده مرحوم علیزاده تسلیت عرض میکنم

ناشناس

هنوز تو شوک رفتن بهترین دوستم که عموم بود هستم.

شهرام شیرزاد

فوت ناگهانی همشهری عزیز را به خانواده محترم تسلیت عرض میکنم

کامیار

خدارحمتش کنه .مردخوبی بود .ایشالله که غم آخرتون باشه.

علی

خانواده محترم علیزاده
درگذشت ناگهانی مهندس علیزاده رابه شماتسلیت عرض میکنم وبرای بازماندگان آرزوی سلامتی دارم مارانیزدر غم خود شریک بدانید