امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 13th, 2015 4:54 | کد خبر : 11357 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دو هزار و ۹۰۴طرح خودکفایی کمیته امداد در پارس آباد فعال است

مدیر کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) پارس آباد گفت: در حال حاضر دو هزار و ۹۰۴ طرح خودکفایی و اشتغال مددجویی در سطح این شهرستان پایدار و فعال است.

ارشد سعادتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه افزود: طی سال گذشته، پنج هزار و ۸۹۳ مورد بازدید توسط ناظرین فنی از طرح‌های خودکفایی این نهاد به عمل آمده است.
وی با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر طرح‌های خودکفایی موجب پیشرفت و توسعه‌ی طرح می‌شود، بیان کرد: پایداری طرح‌های اشتغال و کارآفرینی مددجویان نیز از مهمترین شاخصه‌های بازدید از طرح‌های خودکفایی می‌باشد.
سعادتی با بیان اینکه کارشناسان فنی به صورت دوره‌ای از طرح‌های اشتغالزایی این نهاد بازدید و مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارائه می‌نمایند، اظهار داشت: چهار کارشناس فنی به صورت دوره‌ای بر میزان پیشرفت و وضعیت طرح‌ها نظارت داشته و مراحل مختلف تولید، نگهداری و فروش محصولات را زیر نظر دارند.
مدیر کمیته‌ی امداد شهرستان پارس آباد با اعلام اینکه با توجه به پتانسیل و ظرفیت منطقه اکثر طرح‌های اجرا شده در زمینه‌های دامپروری، صنایع دستی، کشاورزی می‌باشد، یاد آور شد: طرح‌های اجرایی، متناسب با منطقه جغرافیایی مددجویان می‌تواند یکی از راه‌های مناسب برای رسانیدن آنان به خوداتکایی و استقلال اقتصادی را فراهم آورد.

اخبار مرتبط

نظرات