- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

دو نشریه جدید به جمع خانواده مطبوعات پارس آبادمغان پیوست

به گزارش روز سه شنبه مغانه، در این جلسه ، اعضای هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار ماهنامه “نسیم ارس” به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی “اسدالله فولادی” و دو هفته نامه “مغان امروز” به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی “اعظم لطفی” با گرایش عمومی موافقت کردند.

گستره توزیع این دو نشریه جدید منطقه ای( استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی) و در زمینه اجتماعی ، فرهنگی می باشد.

یوسف روزگاری رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی پارس آباد با تبریک و ابراز خرسندی از ورود دو نشریه جدید به عرصه مطبوعات استان اردبیل، گفت: با موافقت هیات نظارت بر مطبوعات با تقاضای انتشار نشریات نسیم ارس و مغان امروز، شمار رسانه های مکتوب و چاپی مجوزدار این شهرستان به عدد هفت رسید.

 

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "دو نشریه جدید به جمع خانواده مطبوعات پارس آبادمغان پیوست"

#1 Comment By علی رضا ارژنگی فعال رسانه ای On 2016/01/26 @ 8:23 ب.ظ

بسم اله الرحمن الرحیم ، با تبریک این رویدار مهم ، و مجوز انتشار دو نشریه همزمان توسط همکاران خوبم ،در این خطه همیشه سرسبز و اما در برخی موارد محروم ( دشت مغان عزیز) لازم می دانم مختصر و کوتاه در مورد نقش و اهمیت رسانه در جامعه برایتان بگویم ، امروز رسانه ها در آگاه سازی آحاد مردم بسیار مهم و تاثر گذار است زیرا رسانه هازمینه ساز فرصتهایی هستند که اگر به درستی مورد توجه قرار گیرند در عمل می توانند نقش فعال و سازنده ای در زمینه انتقال افکار عمومی ، فعالیت های اجتماعی و مشارکت مردمی داشته باشند از سوی دیگر در باره اهمیت و نقش رسانه های گروهی لازم است بگویم رسانه های گروهی به عنوان یک دانشگاه عمومی در فر آیند ارتباطات و انتقال اطلاعات درون جامعه نقش فعال و بسزایی دارند و در شکوفایی و در اعتلای فرهنگ جامه سهیم هستند . بنابر این نتیجه می گیریم خبرنگاران ، اصحاب رسانه نقش برجسته ای در تولید آسایش و احساس امنیت دارند در خاتمه توفیقات همگان را از خداوند قادر متعال خواسته و خواهانم.