امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 26th, 2016 7:44 | کد خبر : 16281 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دو نشریه جدید به جمع خانواده مطبوعات پارس آبادمغان پیوست

هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه اخیر خود با صدور مجوز انتشار دو نشریه جدید در استان اردبیل موافقت کرد.

به گزارش روز سه شنبه مغانه، در این جلسه ، اعضای هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار ماهنامه “نسیم ارس” به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی “اسدالله فولادی” و دو هفته نامه “مغان امروز” به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی “اعظم لطفی” با گرایش عمومی موافقت کردند.

گستره توزیع این دو نشریه جدید منطقه ای( استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی) و در زمینه اجتماعی ، فرهنگی می باشد.

یوسف روزگاری رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی پارس آباد با تبریک و ابراز خرسندی از ورود دو نشریه جدید به عرصه مطبوعات استان اردبیل، گفت: با موافقت هیات نظارت بر مطبوعات با تقاضای انتشار نشریات نسیم ارس و مغان امروز، شمار رسانه های مکتوب و چاپی مجوزدار این شهرستان به عدد هفت رسید.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

علی رضا ارژنگی فعال رسانه ای

بسم اله الرحمن الرحیم ، با تبریک این رویدار مهم ، و مجوز انتشار دو نشریه همزمان توسط همکاران خوبم ،در این خطه همیشه سرسبز و اما در برخی موارد محروم ( دشت مغان عزیز) لازم می دانم مختصر و کوتاه در مورد نقش و اهمیت رسانه در جامعه برایتان بگویم ، امروز رسانه ها در آگاه سازی آحاد مردم بسیار مهم و تاثر گذار است زیرا رسانه هازمینه ساز فرصتهایی هستند که اگر به درستی مورد توجه قرار گیرند در عمل می توانند نقش فعال و سازنده ای در زمینه انتقال افکار عمومی ، فعالیت های اجتماعی و مشارکت مردمی داشته باشند از سوی دیگر در باره اهمیت و نقش رسانه های گروهی لازم است بگویم رسانه های گروهی به عنوان یک دانشگاه عمومی در فر آیند ارتباطات و انتقال اطلاعات درون جامعه نقش فعال و بسزایی دارند و در شکوفایی و در اعتلای فرهنگ جامه سهیم هستند . بنابر این نتیجه می گیریم خبرنگاران ، اصحاب رسانه نقش برجسته ای در تولید آسایش و احساس امنیت دارند در خاتمه توفیقات همگان را از خداوند قادر متعال خواسته و خواهانم.