- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

دو سالن ورزشی در اصلاندوز مغان به بهره برداری رسید

16907084_8080005bffba

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور استاندار اردبیل سالن های ورزشی حماسه 9 دی و صالحین برّان اصلاندوز افتتاح شد.

 به گزارش مغانه، استاندار اردبیل روز چهارشنبه در آیین افتتاح این پروژه های ورزشی، توسعه فرهنگ ورزش در بین بسیج و دیگر آحاد جامعه را از اهداف ایجاد و احداث سالن ورزشی دانست و گفت: این سالن ها با همت سپاه حضرت عباس استان اردبیل و زحمات شبانه روزی نیروهای سپاهی و بسیجی برای استفاده جوانان و عشایر منطقه در هفته دفاع مقدس ساخته شده است.

 اکبر نیکزاد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران احداث این مجموعه، وجود سپاه و بسیج را در تمام مناطق منشا خیر و برکات دانست و  افزود: وظیفه داریم از خدمات و تلاش های بی شائبه و صادقانه نیروهای سپاهی و بسیجی تقدیر و تشکر نماییم.

امام جمعه اصلاندوز، نیز به نقش اماکن ورزشي در گرایش جوانان به ورزش و تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: مکان های تفریحی و ورزشی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و در نهایت در شاداب سازی جامعه بسیار تاثیر گذار است.

  حجت الاسلام “عظیم اسدزاده”، نبود استخر سرپروشیده شنا را از مشکلات و کاستی های این بخش عنوان و بیان کرد: احداث و راه اندازي استخر شنا در اصلاندوز از نیازهای مهم منطقه به خصوص دانش آموزان است، و فقدان آن سبب شده دانش آموزان سوم ابتدایی این بخش از طرح ملی آموزش شنا(سباح) محروم شوند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان نیز، گفت:سالن ورزشی حماسه 9 دی اصلاندوز، با زیر بنای یک هزار و 180متر مربع و با هزینه چهار میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار ساخته شده است.

 سرهنگ حسن نوری، ادامه داد: سالن ورزشی صالحین شهید احمد کاظمی روستای “بران” نیز با زیربنای 520مترمربع و با صرف یک میلیارد و 850میلیون ریال اعتبار احداث شده است.