امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 15th, 2014 12:54 | کد خبر : 2482 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دو سارق زورگیر در چنگال ماموران مرزبانی پارس آباد گرفتار شدند

فرمانده هنگ مرزی پارس آباد از دستگیری دو نفر از سارقان زورگیر متواری منطقه در عملیات غافلگیر انه توسط ماموران مرزبانی خبر داد. سرهنگ”اردشیر جوانشیر”در تشریح این خبر به خبرنگار مغانه گفت: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی با مراجعه به یکی از پاسگاه های مرزی اعلام کرد که دو نفر در پوشش مسافربر با […]

dojfdvlrewocjm4itin8.jpg
فرمانده هنگ مرزی پارس آباد از دستگیری دو نفر از سارقان زورگیر متواری منطقه در عملیات غافلگیر انه توسط ماموران مرزبانی خبر داد.

سرهنگ”اردشیر جوانشیر”در تشریح این خبر به خبرنگار مغانه گفت: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی با مراجعه به یکی از پاسگاه های مرزی اعلام کرد که دو نفر در پوشش مسافربر با یک دستگاه خودرو وانت بار، وی را جهت رساندن به مقصد، در روستای “اولتان” سوار خودرو کرده و در بین راه پس از پیاده کردن از خودرو ، مورد ضرب و شتم قرار داده و وسایل همراه خود از قبیل گوشی همراه ، 500 هزار ریال وجه نقد ، یک عدد کارت عابر بانک، یک عدد فلش رم، یک حلقه انگشتری ، یک رشته دستبند و یک رشته گردنبند را به سرقت بردند.
وی، ادامه داد: در این راستا مامورین اقدام گر بلافاصله با دریافت این گزارش و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند و با پوشش وسیع اطلاعاتی در سطح حوزه ماموریتی موفق شدند تنها پس از گذشت چند ساعت رد متهمان را در داخل روستای اسلام آباد بزنند .
وی در ادامه افزود : مامورین عمل کننده با طرح ریزی برنامه عملیاتی دقیق متهمان را به هویت معلوم، پس از تعقیب و مراقبت های پلیسی در داخل قهوه خانه ای واقع در روستای اسلام آباد به صورت کاملا غافلگیرانه دستگیر و خودرو مورد نظر را نیز توقیف کردند.
جوانشیر با بیان اینکه، متهمان به جرم خود اعتراف کردند، افزود: در این عملیات اموال مسروقه نیز کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.
وی، با هشدار به متخلفان منطقه گفت: با تلاش و فعالیت مرزبانان در مرزها و حوزه های مرزنشین عرصه برای هیچ مجرمی امن نبوده و متخلفین بدانند نمیتوانن از چنگال عدالت به راحتی بگریزند.

اخبار مرتبط

نظرات