- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

علی نوری در مصاحبه با خبرنگار مغانه، افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه های متعدد و متنوعی با مشارکت و همکاری داشن آموزان و فرهنگیان در مدارس شهری و روستایی پارس آباد برگزار می شود.

وی، نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس ، دیدار با امام جمعه منطقه، تجلیل از دانش آموزان متولد 12بهمن، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اجرای سرود و نقاشی همگانی، برگزاری گفتمان های دینی و بصیرتی، جلسات حلقه های صالحین، جلسه سرگروههای صالحین، گردهمایی آموزش دهندگان و عوامل اجرایی سواد آموزی، اداره یک روزه مدارس توسط اعضای شورای دانش آموزی، تجلیل از دانش آموزان منتخب مسابقات قرآن و معارف اسلامی، برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی و فعالیت های هنرآموزان و هنرجویان، برپایی نمایشگاه در هنرستان شهید بهشتی، برگزاری همایش دانش آموزی با حضور دانش آموزان موفق در علم و فناوری و هنری، همایش بزرگ خانواده و دانش آموزان دختر، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و گفتمان هایی با موضوع سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای دهه فجر در مدارس این شهرستان عنوان کرد.

وی، ادامه داد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری مسابقات فوتسال بین دانش آموزان و جنگ شادی برای مدیران و کادر اداری، حضور باشکوه فرهنگیان و دانش آموزان و کادری اداری در نماز عبادی و سیاسی جمعه، برگزاری جشن انقلاب و جنگ جوانه ها، اجرای مسابقه نقاشی با موضوع شکوفایی فرهنگ و تمدن اسلامی، حضور تشکل های دانش آموزی خواهران در بنیاد هویت و مهدویت، همایش بزرگ جشن انقلاب ، برپایی سرود همسرایان فجر دانش آموزی 1357نفری به یاد بهمن خونین سال 1357، همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برپایی مشست های سیاسی و بصیرتی با حضور سخنرانان از نمایندگی ولی فقیه در سپاه- نیروی انتظامی و اداره تبلیغات اسلامی، نشست های دانش آموزی و فرهنگی با موضوع پدافند غیر عامل، دیدار تشکل های دانش آموزی با فرماندار و بخشداران منطقه، نشست صمیمی دانش آموزان نخبه، برگزاری طرح سفیران آسمانی و طرح مهارت آموزی جوانان عشایر، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری تشکلات دانش آموزی و نمایشگاه دیوار نویسی در مدارس متوسطه دوره دوم و برگزاری بازی های بومی و محلی، از دیگر برنامه هایی است که در ایام ا… فجر در این شهرستان اجرا خواهد شد.

نوری با بیان اینکه امسال دانش آموزان، فرهنگیان، تشکل های دانش آموزی و کادر اداری باشکوهتر از سال های گذشته در راهپیمایی 22بهمن شرکت می کنند، اضافه کرد: در یوم ا… 22بهمن همچنین نقاشی همگانی در مسیر راهپیمایی توسط دانش آموزان هنرستان ها و سرود 1357نفری همسرایان فجر در میدان مرکزی شهر اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است"

#1 Comment By مجید On 2015/02/04 @ 7:39 ق.ظ

سلام
ای کاش عزیزان در گزارشات خود آماری از جوانهای بیکار می دادند .
از سردی روابط انسانی ، از رواج بی اخلاقی ها ، از تعداد وعده ها یی که هیچ وقت عملی نشد . از بی تفاوتی ها و از پشت گوش انداختن ها .
ای کاش یک آماری از وضعیت جوانان ، مواد مخدر ومیزان استفاده مشروبات الکلی در شهر می دادند.
از میزان مشروباتی که هر ساله در 13 بدر توسط نیروی انتظامی کشف می شود .
ای کاش عزیزان یک آمار دقیقی می دادند که چند درصد مردم بیله سوار به جای تلویزیون جمهوری اسلامی تلویزیون آذربایجان را نگاه می کنند .
ای کاش یک آمار ارائه می شد که مردم بیله سوار دوست دارند الان در باکو بودند یا بیله سوار .
آیا وضعیت درسی دانش آموزان و علاقه مندی آنها به علم نسبت به گذشته بیشتر شده یا کمتر .
آیا سیاستمداران ما همدیگر را دوست دارند یا دشمن یکدیگرند. ؟
آیا رجال سیاسی ما برای رسیدن به مقام همه کار می کنند ؟
روابط عاطفی بین خانواده ها نسبت به گذشته بهتر شده یا بدتر ؟
آیا دین ورزی در شهر ما نسبت به گذشته بیشتر شده یا کمتر ؟
و…..

#2 Comment By یک فرهنگی On 2015/02/04 @ 10:48 ق.ظ

به آقای نوری بگویید فقط با پول می شه برنامه ها را جلو برد ………….. از واحد شما تربیت بدنی را در نظر بگیریم ………….. حتی یک توپ ورزشی هم به مدرسه نمی دهند .. چرا ؟