امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 14th, 2014 10:59 | کد خبر : 5176 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دستگیری پنج نفر از اخلال گران نظم عمومی در پارس آباد

فرمانده انتظامی پارس آباد گفت: با اقدام ویژه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان، پنج نفر از اخلال گران نظم عمومی هنگام نزاع دسته جمعی دستگیر شدند.

police_arm

سرهنگ الیاس دلیر در گفت گو با خبرنگار مغانه، در تشریح جزئیات این خبر افزود: به دنبال وصول گزارشی مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی در جنب بازار 29بهمن، بلافاصله اکیپ عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و یگان امداد به محل عزیمت کردند.

وی، ادامه داد: ماموران انتظامی با حضور در محل، پنج نفر از مخلان نظم و امنیت را که با قمه درحال نزاع و درگیری بوده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی و کسبه شده بودند با اقدامی جدی و به موقع دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی، با اشاره به اعلام رضایت و قدردانی شهروندان از این اقدام ویژه و مقتدرانه پلیس در دستگیر اخلالگران نظم و امنیت، تصریح کرد: دستگیرشدگان با تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل و از آن طریق با قرار مناسب و عبرت انگیز برای اینگونه مجرمان، روانه زندان گردیدند.

دلیر، ضمن تشکر و قدردانی از مردم پارس آباد به خاطر همکاری با پلیس و همچنین دادستان این شهرستان به لحاظ صدور دستور قاطع و برخورد قاطعانه با دستگیرشدگان، گفت: پلیس با اقتدار کامل و به صورت قاطع و جدی با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.

اخبار مرتبط

نظرات

محسن ابراهیم پور

لطفا اخرین اخبار عربده کشی را هم تو سایت تون قرار دهید با تشکر