امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 19th, 2015 12:46 | کد خبر : 13558 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دستگیری هفت شرور سابقه دار در پارس آبادمغان

فرمانده انتظامی پارس آباد مغان از دستگیری هفت شرور سابقه‌دار در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه مغانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ پاسدار حسین بهمنی گفت: به دنبال وصول گزارش های مردمی مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار در منزلی در پشت فلکه ترمینال تجمع و اقدام به قدرت نمایی و مزاحمت به نوامیس مردم کرده و موجبات سلب آسایش و آرامش منطقه را برهم زده اند، موضوع دستگیری این اوباش بلافاصله در دستور کار پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای تحقیقاتی و محرز شدن صحت گزارش های واصله، تیم عملیات ویژه تشکیل، و هفت نفر از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه در عملیات مقتدرانه پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی پارس آباد تصریح کرد: اخلال در نظم عمومی، عرضه غیرمجاز قلیان و تمرد به ماموران پلیس از جمله جرائم ارتکابی توسط دستگیرشدگان است.

بهمنی، ایجاد امنیت و آرامش شهروندان را اولویت اصلی پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس پارس آباد تمام تلاش خود را در این راستا به‌کار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

نیروی انتظامی ضامن سلامت روانی جامعه است جامعه آرام از نظر روانی جامعه ای است که در آن اضطراب نباشد نگرانی نباشد نیروی انتظامی می تواند ضمن خاموش کردن التهاب ضد امنیت روانی که اراذل و اوباش می باشند جامعه را متعادل کند درضمن عده ای از اراذل سوار بر خودروهای سواری مشخصی مانور می دهند غیر اصولی رانندگی می کنند و باعث سلب آسایش می شوند اکثرا” با سواری پیکان خوابیده پراید شیشه دودی و پرشیا شیشه دودی بشدت می رانند لایی می کشند تیکاپ می کشند گماردن ماموران نامحسوس در خیابانهای بزرگ و نصب دوربین به کشف این سواری ها کمک می کند پس از کشف این سواریها سه ماه بخوابانند و ندهند تا پدر این افراد تنبیه بشوند ماشین دست بچه ندهند بابا اینها بظاهر خنده دار هستند ولی عملا موجب بروز مشکلات جدی می شوند نیروی انتظامی باید ماموران نامحسوس زیادی داشته باشند این خیلی مهم است و نصب دوربین خیلی با اهمیت است در کشف جرم .

حاج کریم صادقی

از زحمت کشان نیروی انتظامی قدردانی میکنم

شهروند

با سلام وخسته نباشید. از نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات وامنیت نیروی انتظامی بخاطر دستگیری اشرار واوباش شهرستان پار س اباد مغان تقدیر و تشکر میکنیم.متشکر متشکر