- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

دستگیری هشت قاچاقچی با بیش از ۵۳هزار مواد محترقه در پارس آبادمغان

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ “حسین بهمنی” افزود: میزان کشف مواد محترقه و دستگیری قاچاقچی در این شهرستان در مقایسه با پارسال به ترتیب ۵۴ و ۱۰۰درصد رشد نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه مراسم چهارشنبه آخر سال یک آیین و سنت دیرین بوده و باید این مراسم در امنیت و آرامش و بدون هرگونه حادثه برگزار شود، افزود: نیروی انتظامی پارس آباد در برگزاری باشکوه این مراسم و انجام شادی های ویژه این روز در کنار مردم و در خدمت امنیت و آرامش شهروندان بوده و با رفتارها و اعمال غیر قانونی و هنجارشکن که سلب کننده آسایش مردم باشد بر اساس قانون به شدت برخورد می کند.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با قاچاقچیان مواد آتش زا و منفجره یکی از ماموریت های مهم مجموعه فرماندهی انتظامی پارس آباد در روزهای پایانی سال بوده و مقتدرانه و با احساس مسئولیت ویژه پیگیری می شود، ادامه داد: برنامه ریزی هدفمند وجامعی در این حوزه اندیشیده شده به طوری که با پیگیری و هدفمند سازی برنامه های آموزش همگانی و اطلاع رسانی هشدارهای انتظامی تلاش حداکثری داریم تا طرح های اجرایی در حوزه مقابله با قاچاق مواد محترقه به نحو شایسته اجرا شود و احساس امنیت فردی و اجتماعی در جامعه افزایش یابد.

بهمنی، والدین را به مراقبت رفتاری و نظارت و کنترل اعمال فرزندان خود در روزهای پایانی سال رهنمون و تاکید کرد: تلفن ۱۱۰مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردم پیرامون فعالیت قاچاقچیان مواد محترقه است.

پارس آباد مغان در حاشیه رود مرزی ارس و فاصله ۲۳۰کیلومتری شهر اردبیل قرار دارد.

 

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "دستگیری هشت قاچاقچی با بیش از ۵۳هزار مواد محترقه در پارس آبادمغان"

#1 Comment By حسن پروانه On 2017/03/03 @ 1:32 ب.ظ

ضمن تقدیر وتشکر ازنیروهای زحمت کش.ازشهروندان عزیزوبزرگوارمی خواهیم به پاس گرامیداشت شهدایی خدمت پلاسکو چهارشنبه سوری خودرابدون استفاده مخترقه وسایر موادانفجاری که موردرنجش واذیت دیگران می شود خودداری کنند.????⚘????⚘⚘⚘