امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 5th, 2015 10:39 | کد خبر : 9635 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انجمن اولیا ومربیان پارس آباد در جشنواره کشوری تجارب و نوآوری ها مقام کسب کرد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: اعضای انجمن اولیا ومربیان مدارس شهرستان پارس آبادمغان رتبه های دوم وسوم کشوری را درجشنواره تجارب ونوآوری ها کسب کردند.

دهقانی اظهار داشت: از این شهرستان، یک طرح به بخش اجرایی و دوطرح به بخش پیشنهادی و مطالعاتی این جشنواره راه یافته بود که انجمن اولیا و مربیان پارس آباد در هر سه طرح با نظر و رای هیات داوران موفق به دریافت لوح تقدیر از وزارت آموزش و پرورش شد.

وی ادامه داد: جشنواره تجارب و نوآوری‌های انجمن اولیا و مربیان مدارس آموزش و پرورش استان اردبیل در سال تحصیلی ۹۳- ۹۲ در دو بخش و در دو جوار ناحیه یک اردبیل و پارس آباد برگزار شده بود.

اخبار مرتبط

نظرات

کرم

این موفقیت را به شما وکلیه عزیزانی که زحمت کشیده اند تبریک می گویم.

جلال

با سلام, ضمن تبریک به خاطر کسب مقام کشوری,از اقای سلطان پور به خاطر سعی و تلاششون تقدیر و تشکر می نمایم.

مهدی

چناب آقای سلطانپوراین موفقیت را به شما وکلیه عزیزانی که زحمت کشیده اند تبریک می گویم.

مدرسه شاهد بوعلی

با سلام, ضمن تبریک به خاطر کسب مقام کشوری,از اقای سلطان پور به خاطر سعی و تلاششون تقدیر و تشکر می نمایم.

روحی

این موفقیت را مجموعه آموزش و پرورش پارس آباد به خصوص آقای تیمور سلطان پور کارشناس انجمن اولیا و مربیان منطقه صمیمانه تبریک می گویم. امیدوارم که این افتخارات در سایه توجه حضرت حق و تلاش و کوشش اعضای انجمن اولیا و مربیان شهرستان تداوم داشته باشد.

یک فرهنگی

از زمانی که آقای تیمور سلطان پور در مسند کارشناس اولیا و مربیان منظقه قرار گرفته ، آموزش و پرورش پارس آبادموفقیت ها و افتخارات بزرگی در حوزه انجمن اولیا کسب کرده است. به اعتقاد بنده باید زحمات و فعالیت های این نیروی توانمند به نحو شایسته پاس داشته شود تا انگیزه ای برای وی و دیگر عزیزان باشد.

ناشناس

از مدیر محترم آموزش وپرورش پارس آباد وکارشناس مربوطه کمال تشکر وقدردانی بعمل می آید.