امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 18th, 2013 1:26 | کد خبر : 2165 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دانش آموزان پژوهشگر برتر پارس آبادمغان تجلیل شدند

همزمان با هفته پژوهش دانش آموزان مبتکر و پژوهشگر برتر شهرستان پارس آباد تجلیل شدند. به گزارش روز مغانه، در مراسمی که به همین منظور در کانون علامه طباطبایی پارس آباد برگزار شد، معاون فرماندار پارس آباد گفت: پیشرفت و توسعه متوازن و پایدار کشور در حوزه ها و بخش های مختلف در گرو پژوهش […]

024

همزمان با هفته پژوهش دانش آموزان مبتکر و پژوهشگر برتر شهرستان پارس آباد تجلیل شدند.

035007034

به گزارش روز مغانه، در مراسمی که به همین منظور در کانون علامه طباطبایی پارس آباد برگزار شد، معاون فرماندار پارس آباد گفت: پیشرفت و توسعه متوازن و پایدار کشور در حوزه ها و بخش های مختلف در گرو پژوهش است.

احد احدزاده، پژوهش و کارهای علمی و تحقیقاتی را محور اصلی رشد و توسعه کشور دانست و افزود: هفته پژوهش فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت و مزایای پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فرهیختگان و محققان جامعه است.

وی، با بیان اینکه ایران اسلامی به همت محققان ، دانشمندان، پژوهشگران، دانشمندان و نخبگان، از نظر علمی در جایگاه والایی در سطح جهان قرار دارد، ادامه داد: موفقیت ها در علوم مختلف مانند هسته ای، پزشکی، هوا فضا، نانو و سایر علوم مرهون بخش تحقیق و پژوهش است.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد نیز گفت: دستگاه آموزش و پرورش به پژوهش و طرح ها و ایده های تحقیقاتی و دانش آموزان و معلمان پژوهشگر ارزش و اهمیت زیادی قایل است.

علی حبیب پور، نقش معلمان و مربیان را در تربیت دانش آموزان متفکر، مبتکر، خلاق و پژوهنده بسیار با اهمیت دانست و افزود: یکی از اهداف مهم تدریس و تعلیم و تربیت، پرورش دانش آموزان نخبه، فکور و پژوهنده است که بتوانند نقش خود را در جامعه اسلامی به نحو احسن ایفا کنند.

در این آیین با اعطای لوح و هدیه از حدود 10نفر از دانش آموزان پژوهشگر برتر و مبتکر منطقه تجلیل شد.

 

نظرات