- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

دانش آموزان پارس آباد در سی و دومین دوره مسابقات قرآن، مقام دوم استان را کسب کردند

IMG_0002

“علی نوری زارنجی” روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه با تبریک این موفقیت به فرهنگیان و دانش آموزان منطقه، گفت: آموزش و پرورش منطقه پارس آباد در این مرحله از رقابت های قرآنی، در مجموع با کسب 119امتیاز و تنها دو امتیاز اختلاف نسبت به ناحیه یک اردبیل، دوم شد.

وی، ادامه داد: در این مسابقات، دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل با کسب 121 امتیاز، موفق شدند عنوان اولی را از آن خود کنند.

وی، به درخشش خوب دانش آموزان در مرحله استانی سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی، اشاره و بیان کرد: پارس آباد در مسابقات سال تحصیلی 92-91، 62امتیاز کسب کرد که نتایج رقابت های امسال حکایت از رشد نزدیک 100درصدی آموزش و پرورش این شهرستان دارد.

نوری، اظهار کرد: در این رقابت ها، 22نفر از دانش آموزان منطقه پارس آباد رتبه اول، 20نفر مقام دوم و 13نفر رتبه سوم را کسب کردند.

او، با بیان اینکه پارس آباد در مسابقات سال گذشته، چهارم شده بود، اضافه کرد: برگزاری منظم کلاس های تخصصی قرآن و معارف اسلامی با حضور اساتید برجسته منطقه و استان، ایجاد انگیزه بین دانش آموزان و ترغیب و تشویق دانش آموزان در حضور امام جمعه و فرماندار، پیگیری، نظارت و حمایت جدی از فعالیت های قرآنی از سوی معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان زیر مجموعه، از علل و عوامل مهم موفقیت دانش آموزان در مسابقات سال جاری می باشد.

به گزارش مغانه، مرحله استانی سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی در 9 رشته قرائت قرآن، حفظ، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، اذان و انشای نماز و با شرکت یک هزار و ۴۵۰ نفر از دانش آموزان پسر و دختر منتخب مناطق و نواحی ۱۹گانه آموزش و پرورش استان اردبیل، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی شهرستان مرزی پارس آباد برگزار شد.

IMG_0013

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "دانش آموزان پارس آباد در سی و دومین دوره مسابقات قرآن، مقام دوم استان را کسب کردند"

#1 Comment By ناشناس On 2014/05/13 @ 10:54 ق.ظ

جناب آقاي نوري معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش واقعا از افتخارات شهرمان هستند و برايشان آرزوي موفقيت و طول عمر با عزت خواستارم.
با احترام: بابك آديگوزلي