امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 4th, 2015 8:45 | کد خبر : 9011 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دانش آموزان منتخب مسابقات قرآن و معارف اسلامی در پارس آباد تجلیل شدند

از منتخبین مرحله کشوری و استانی سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد تجلیل شد .

به گزارش مغانه فرماندار پارس آباد در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر ، تمسک به کتاب خدا و سیره اهل بیت پیامبر اکرم(ص) را موجب رستگاری و سعادت واقعی بشر در دنیا و آخرت دانست و بیان داشت: باید حافظ قرآن و عامل این کتاب آسمانی باشیم و با عمل به آموزه های قرآن سبب جلوگیری از کج روی های اخلاقی و حل مشکلات جامعه شویم.

ناصر نصیری، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ قرآن در جامعه، عملکرد آموزش و پرورش پارس آباد را در زمینه قرآن و معارف اسلامی بسیار خوب ارزیابی و از خدمات و تلاش های صادقانه مسئولان منطقه ای و استانی ، معلمان و مربیان این نهاد قدردانی کرد.

احمد دهقانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر گفت: فعالیت های قرآن و معارف اسلامی از جمله شاخص های مهمی است که آموزش و پرورش پارس آباد توانسته است در این زمینه مقام به دست آورد.

وی، ادامه داد: آموزش و پرورش این منطقه با برنامه ریزی مدون و تلاش و همت مضاعف کارشناسان و کلیه معلمان و مربیان، خوشبختانه در سال تحصیلی گذشته کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشت که امیدواریم این افتخارات و موفقیت ها در سال جاری نیز ادامه یابد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و جایزه نقدی از 55 نفر از دانش آموزان منتخب مرحله استانی و کشوری سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی این منطقه تجلیل شد.

در این مراسم همچنین رئیس دفتر امام جمعه محترم ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظرات