- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

دانش آموزان منتخب مسابقات فرهنگی و هنری در پارس آباد تجلیل شدند+تصاویر

به گزارش مغانه، در این مراسم که به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد و در محل کانون حضرت معصومه (س) برگزار گردید، مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: مسابقات فرهنگی هنری گسترده وسیعی دارد و میدانی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.

احمد دهقانی افزود: تعلیم و تربیت، شکوفایی استعدادها و توانایی هایی که خداوند در وجود همه انسان ها گذاشته است در گرو تلاش، کوشش، حرکت و تحمل سختی ها است.

علی نوری معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز ضمن تبریک کسب مقام دوم استانی در مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش آموزان شهرستان پارس آباد، رشد، پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه دانش آموزان ،تقویت ایمان و معرفت دینی و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل اسلامی،پرورش روحیه احترام به قانون و التزام به رعایت آن ،نظم در روابط فردی و اجتماعی ،ایجاد رقابت سالم و غنی سازی اوقات فراغت و پرورش روحیه مشارکت جویی مسئولیت پذیری را از اهداف برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری عنوان کرد و اظهار داشت: در این روزگار پرهیاهو، دشمنان با بهره گیری از اندیشه های شیطانی خود ،برای محو ارزشهای دینی و اسلامی به وسیله هنر اقدام کرده اند از این رو ما نیز باید از این ابزار ارزشمند استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در مسابقات فرهنگی هنری سال تحصیلی گذشته، 211نفر از دانش آموزان این منطقه به عنوان منتخبین مسابقات استانی و 10 نفر منتخب کشوری شناخته شدند.

وی با اعلام اینکه پارس آباد در سال گذشته مقام دوم را در مسابقات فرهنگی و هنری و رتبه نخست رقابت های قرآن و معارف اسلامی را در سطح استان کسب کرد، گفت: این شهرستان همچنین در رشته های انفرادی (شعر، داستان نویسی، ظریف کاری و مدادرنگی) رشته های گروهی فیلم کوتاه، نمایش صحنه ای و مطالعه و تحقیق، فعالیت های اردویی فرهنگی و تربیتی دانش آموزان مناطق مرزی کشور و ارزیابی ستاد اجرایی شورای دانش آموزی ، مقام اول را در بین مناطق و نواحی استان کسب کرد.

احدزاده ،معاون فرماندار پارس آباد نیز گفت: اکنون که در جامعه ای بر مبنای دین مبین اسلام زندگی می کنیم تمام برنامه ها و حرکت ها در مدارس و جامعه باید مطابق با موازین الهی باشد چرا که اگر همه به خصوص جوانان، اسلام را سرلوحه امور خود قرار دهند آنگاه افراد خلاق،متعهد و هنرمند تحویل جامعه خواهیم داد.

وی افزود: تلاش هر انسان باید جهت دار باشد چرا که با هدف مشخص نتیجه مطلوب خواهند دید.

gpic275_7 gpic275_2 gpic275_4 gpic275_5 gpic275_6