- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

دانشگاه غیر انتفاعی مغان بدون کنکور دانشجو می پذیرد

code-color copy

یعقوب شجاعی روز دوشنبه به خبرنگار مغانه، گفت: این رشته ها شامل مهندسی نرم افزار کامپیوتر، کاردانی فنی عمران-کارهای عمومی ساختمان، کاردانی نرم افزار کامپیوتر و کاردانی معماری می باشد.

وی، مهلت ثبت نام در این رشته ها را 15تا 20مردادماه جاری اعلام کرد و ادامه داد: علاقه مندان به تحصیل در موسسه آموزش عالی مغان، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و یا به سایت دانشگاه غیردولتی مغان به آدرس www.moghan.ac.ir مراجعه کنند.

وی، اضافه کرد: متقاضیان همچنین می توانند برای مشاوره و نام نویسی رایگان به صورت حضوری به محل دانشگاه واقع در پارس آباد- پایین تر از مصلی مراجعه و یا با شماره تلفن ۳-۷۲۳۲۹۰۱-۰۴۵۲ تماس حاصل کنند.

به گفته وی، موسسه آموزش عالی غیر دولتی -غیرانتفاعی مغان، به عنوان چهارمین موسسه آموزش عالی در سطح استان و اولین موسسه آموزش عالی در دشت مغان، در سال ۱۳۹۲ با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پارس آباد تاسیس گردیده است.

5 Comments (Open | Close)

5 Comments To "دانشگاه غیر انتفاعی مغان بدون کنکور دانشجو می پذیرد"

#1 Comment By راثی On 2014/08/11 @ 3:53 ب.ظ

باسلام به همشهریان ومسئولان دانشگاه غیرانتفاعی مغان……..بنده مهران راثی باموضوع اهمیت ماه رمضان وبلاگی تهیه کرده ام که ازعموم مردم ومسئولان دانشگاه خوهشمندم ازان دیدن فرمایند ونظراتشان را اعلام کنند…ادرس وبلاگwww.ahamiuatemaheramazan.blogfa.comمیباشد….باتشکر——مهران راثی از شهرولایت مدارپارس اباد

#2 Comment By بابك آديگوزلي On 2014/08/22 @ 2:37 ب.ظ

با سلام و عرض ادب
آدرس وبلاگ اينجانب بابك آديگوزلي
http://www.cheshmeyerahmat.blogfa.com
تماس: 09356050391

#3 Comment By عطایی On 2014/08/26 @ 3:27 ب.ظ

باسلام به خدمت مدیرسایت مغانه…….منم درمسابقه وبلاگ نویسی دانشگاه غیرانتفاعی مغان بعنوان ماه مهمانی خدا شرکت کرده ام و زحمات زیادی برای تهیه وبلاگ کشیده ام هیچ خبری ازمسئولان دانشگاه وآقای شجاعی سرپرست معاونت دانشجویی نیست و بنرمسابقات را نیزاز سایت حذف کرده اند ازشما خواهشمندیم جدا این موضوع راپیگیری فرمایید وجواب رافوری انتشارفرمایید.

#4 Comment By شرکت کننده در سایت On 2014/11/02 @ 6:51 ب.ظ

ضمن تشکر از مدیریت محترم سایت در جواب نظر سوم آقا یا خانم عطایی به اطلاع می رساند که نتیجه مسابقات در زمان مقرر در سایت دانشگاه برندگان اعلام شدند.

#5 Comment By دانشجو On 2014/11/02 @ 6:57 ب.ظ

من به عنوان یک دانشجوی کاردانی عمران دانشگاه آزاد واقعا خیلی خوشحال شدم خدا را شکر که کارشناسی ناپیوسته عمران – عمران را هم این دانشگاه دارد و من در این دانشگاه همین امشب ثبت نام می کنم.خدایا شکرت