امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 2nd, 2014 6:42 | کد خبر : 7541 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دانشگاه غیرانتفاعی مغان در 10رشته بدون کنکور دانشجو می پذیرد

رئیس مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی مغان گفت: این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری، در 10رشته کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

دکتر شایانفر شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه، افزود: نام نویسی در این دانشگاه از طریق سازمان سنجش و با 70درصد تخفیف در شهریه و نیز با بیمه رایگان عمر جامع زندگی و حوادث صورت می گیرد.

وی، با بیان اینکه به لحاظ نیاز و ظرفیت منطقه و نیز درخواست دانشجویان عزیز، رشته های تحصیلی دایر در این واحد به 10رشته افزایش یافته است، اظهار کرد: این رشته ها شامل کارشناسی ناپیوسته مهندسی نرم افزار کامپیوتر، کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی برق قدرت، کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی عمران، کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی معماری، کارشناسی ناپیوسته مهندسی اجرایی عمران، کارشناسی پیوسته مهندسی نرم افزار کامپیوتر، کاردانی پیوسته ساختمان، کاردانی ناپیوسته علمی کاربردی نرم افزار کامپیوتر، کاردانی ناپیوسته معماری و کاردانی ناپیوسته عمران است.

وی، مهلت ثبت نام در دانشگاه غیر دولتی مغان را تا 18آبان ماه جاری اعلام کرد و گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و یا سایت دانشگاه غیردولتی مغان به آدرس www.moghan.ac.ir نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

به گفته وی، علاقه مندان همچنین می توانند برای مشاوره وثبت نام رایگان به صورت حضوری به محل دانشگاه واقع در پارس آباد- پایین تر از مصلی مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۷۳۲۹۰۳ تماس حاصل کنند..

بر اساس این گزارش، دانشگاه غیر دولتی -غیرانتفاعی مغان، به عنوان چهارمین موسسه آموزش عالی در سطح استان و اولین موسسه آموزش عالی در دشت مغان، در سال ۱۳۹۲ با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پارس آباد تاسیس شده است.

932

 

نظرات