- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

دانشگاه غیرانتفاعی مغان دانشجو می پذیرد

_SC02270

دكتر “شایانفر” روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار مغانه، افزود: این رشته ها شامل کاردانی پیوسته عمران، کاردانی ناپیوسته نرم افزار کامپیوتر، معماری، عمران، کارشناسی پیوسته مهندسی ترم افزار کامپیوتر و کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی برق، مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی تکنولوژی عمران، مهندسی اجرایی عمران و معماری است.
به گفته وی، نام نویسی در مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته از طریق انتخاب رشته کنکور سراسری 93 می باشد.

او، زمان ثبت نام در کاردانی پیوسته را تا دهم خرداد جاری و کارشناسی ناپیوسته را یازدهم تا نوزدهم خردادماه امسال اعلام کرد و گفت: علاقه مندان به تحصیل در موسسه آموزش عالی مغان، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و یا به سایت دانشگاه غیردولتی مغان به آدرس www.moghan.ac.ir مراجعه کنند.

وی، اضافه کرد: علاقه مندان همچنین می توانند برای مشاوره و نام نویسی رایگان به صورت حضوری به محل دانشگاه واقع در پارس آباد- پایین تر از مصلی مراجعه و یا با شماره تلفن 3-7232901-0452 تماس حاصل کنند.

به گفته وی، موسسه آموزش عالی غیر دولتی -غیرانتفاعی مغان، به عنوان چهارمین موسسه آموزش عالی در سطح استان و اولین موسسه آموزش عالی در دشت مغان، در سال 1392 با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پارس آباد تاسیس گردیده است.