امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 9th, 2014 9:30 | کد خبر : 2437 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد مغان بدون کنکور دانشجو می پذیرد

  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان پارس آباد از شروع پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقاطع کارشناسی و کاردانی در این واحد خبر داد. “اکبر جعفری”  روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: دارندگان مدارک کاردانی و پیش دانشگاهی و دیپلم فنی و کاردانش و هنرستان می توانند برای نیمسال دوم سال تحصیلی 92 بدون […]

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان پارس آباد از شروع پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقاطع کارشناسی و کاردانی در این واحد خبر داد.

“اکبر جعفری”  روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: دارندگان مدارک کاردانی و پیش دانشگاهی و دیپلم فنی و کاردانش و هنرستان می توانند برای نیمسال دوم سال تحصیلی 92 بدون کنکور در 52 رشته مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته برای نیمسال دوم سال تحصیلی 92  ادامه تحصیل دهند.
وی، اظهار کرد: هر داوطلب می تواند بر اساس نوع مدرک تحصیلی و همچنین بر اساس علاقه نسبت به انتخاب رشته اقدام کند.
وی اظهار داشت : واجدین شرایط به تحصیل در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک ثبت نام شامل تصویر شناسنامه و کارت ملی ، شش قطعه عکس و مدرک پایه و وضعیت نظام وظیفه برای برادران جهت تشکیل پرونده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان ، ساختمان اداری مراجعه و یا با شماره تلفن 7222400و 7228009 تماس بگیرند.

وی یادآوری کرد: سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org  بوده و علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان برای مشاهده آخرین خبرها در مورد ثبت نام و رشته های مورد پذیرش واحد می توانند به سایت دانشگاه به نشانی www.iaupmogan.ac.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات