- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

خیّرین پارس آبادمغان 22باب مدرسه ساختند

3

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز پارس آباد گفت: تا کنون خیرین مدرسه ساز 84باب کلاس درس در قالب 22واحد آموزشی در این شهرستان مرزی احداث کرده اند.

کریم صادقی امروز /شنبه/به خبرنگار مغانه گفت: علاوه بر این، هم اکنون چهار پروژه آموزشی با 17کلاس درس از محل مشارکت ها و کمک های مالی خیرین مدرسه ساز در این شهرستان در دست اجراست.

او، مجمع خیرین مدرسه ساز پارس آباد را از مجامع موفق و فعال کشور دانست و افزود: در زمان حاضر بیش از ۶۵۰نفر از معلمان، دبیران و کارکنان مدارس و آموزش و پرورش منطقه، عضو این مجمع هستند که ماهانه در مجموع حدود ۲۰میلیون ریال به امرمقدس مدرسه سازی اختصاص می دهند.

وی، بیان کرد: فرهنگیان این شهرستان علاوه بر امر مقدس مدرسه سازی، در بسیاری از کارهای خداپسندانه و عام المنفعه نیز پیشرو و پیشگام هستند.

وی، ادامه داد: هم اکنون دو باب مدرسه با مشارکت و همکاری خیرین مدرسه ساز در محله های باکری، محمدرضالو در حال احداث است.

صادقی، کمبود فضای آموزشی را از مشکلات جدی آموزش و پرورش این شهرستان دانست و بر ضرورت تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه های یاد شده تاکید کرد.

وی، از ساخت یک باب مدرسه به نام شهدای فرهنگی با مشارکت فرهنگیان خیّر در آینده نزدیک در شهر پارس آباد خبر داد و از افراد خیر و نیکوکار این شهرستان خواست بیش از پیش در کار مدرسه سازی مشارکت داشته باشند.

او، مدرسه سازی را سنت حسنه، صدقه جاریه و مصداق بارز باقیات الصالحات دانست و از فرهنگیان خیر این شهرستان به خاطر مشارکت جدی و فعال در ساخت و ساز مدرسه قدردانی کرد.

صادقی، با بیان اینکه تلاش های شبانه روزی مسوولان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، موجب رونق ساخت و ساز مدرسه و کاهش مشکل کمبود فضای آموزشی در این خطه از میهن اسلامی شده است، از فعالیت ها و خدمات یاور وحدتی پور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس این استان تشکر و قدردانی کرد.