امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 4th, 2015 6:09 | کد خبر : 13073 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

خیرین پارس آباد در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد پیشقدم هستند

امام جمعه پارس آباد گفت: خیرین و نیکوکاران این شهرستان در آزادسازی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد پیشقدم هستند.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام سید سعید رشادی در جلسه انجمن حمایت زندانیان پارس آباد افزود: این انجمن با وجود نوپا بودن کارهای بزرگی برای جلب مشارکت های مردمی و کمک به زندانیان مالی بدون قصد و خانواده این قشر کرده است.

وی با قدردانی از تلاش های مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پارس آباد افزود: مردم به خصوص کسانی که دارای تمکن مالی هستند نباید این نهاد غیر دولتی را در اجرای صحیح و موفق برنامه ها تنها بگذارند بلکه باید با حمایت جدی و فعالانه خود این انجمن را در کمک به زندانیان و محکومان مالی و خانواده ها و فرزندان زندانیان و نیل به اهداف خداپسندانه مساعدت و یاری کنند.

وی اضافه کرد: کمک به افراد نیازمند و گرفتار از تاکیدات دین مبین اسلام و جزو آداب و سننن خوب و پسندیده ما ایرانیان است.

وی با اشاره به نقش انجمن حمایت زندانیان در کاهش آسیب ها اجتماعی، ادامه داد: بهتر است برای این انجمن مردم نهاد، منبع درآمد پایدار تعریف شود.

نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انجمن حمایت زندانیان از انجمن ها و نهادهای مهم کشور است.

حجت الاسلام حبیب برومند با بیان اینکه فرزندان و خانواده های زندانیان از آسیب پذیرترین اقشار جامعه محسوب می شوند، افزود: کمک به خانواده های بی بضاعت و نیازمند زندانیان، تاثیر زیادی در کاهش میزان وقوع جرم در جامعه دارد.

وی بر ضرورت ایجاد فرصت های شغلی برای محکومان مالی بدون قصد تاکید کرد و گفت: هم اکنون صدها نفر از مددجویان و زندانیان رای بازاستان با کمک مرکز اشتغال زندانیان پارس آباد مشغول کار و فعالیت و کسب درآمد هستند.

اخبار مرتبط

نظرات